Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je aannemers nog om werk verlegen zitten dan heb ik hier wel nog een paar gedemonteerde stukken die jouw kant op mogen komen. Had ze anders meegebracht naar de ledendag maar gezien dat je er niet bij zal zijn deze maal.
Xavier, bij het bekijken van die molen had ik iets van "hier klopt precies iets niet". Ik dacht dat jou wieken verkeerd staken.
Daarom heb ik eens gegoogeld naar foto's van oude windmolens en ik vreesde aanvankelijk dat mijn bemerking juist was.
https://www.google.com/search?q=oud...MHlAhVR2qQKHUStAEQQ_AUIEigB&biw=1920&bih=1057
tot ik verder op diezelfde pagina enkele foto's vond van molens die de wieken wel degelijk hadden zoals jij ze hebt aangebracht.
Waarom schrijf ik dit? Simpel omdat ik op die wijze weer iets bijgeleerd heb dat een molen niet noodzakelijk naar links of naar rechts moet draaien. Waarom men echter links en/of rechts draaiende molens heeft, dat weet ik (nog) niet.
Dit kwam mij zopas (onbedoeld) voorgeschoteld via fb, en dacht aan je bericht.
Bij deze is de vraag dus opgelost![]()
Een beetje vals gespeeld daar ErwinMooie meerwaarde toegevoegd aan die oude modellen. Juist jammer dat je de hoeken van de kerktoren niet opgevuld hebt met putty waardoor de spleet nog altijd zichtbaar is.