Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg Pascal, ik vind die naakte dame toch een hit hoor, je zou ze evt. een handdoek om kunnen doen, alsof ze in bad gaat ? Die handdoek is te sculperen uit Milliput of MagicSculp, wat denk je ?
Ik zou er zelfs nog een bad op pootjes bij durven zetten.

HAHA... Guy snoeperke:P ze ligt klaar om te terug te schilderen en ze krijgt een andere setting boven de bakker maar op tweede verdiep :D

De inhoud gebouw is af voor mij en kan beginnen aan laatste gebouw (voormalig hotel).

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zoveel detail overal. Schitterend. Het is echt zo'n diorama aan het worden waar je even een tijdje voor blijft staan staren.

persoonlijk vind ik bloot in een diorama zeker kunnen, ook een lijk of twee in een gevechtscene mag geen taboe zijn,oorlog is nu eenmaal wreed.Maar dit is mijn mening en daar hoeft niemand rekening mee te houden.Knappe vorderingen ook...............................:)

Dit is toch een diorama wat ik ooit eens in het echt wil bekijken hoor ! Dikke topper !

Dit gaat heel gestaag volledig de juiste kant op. Ik vind het bijzonder knap hoe snel jij jezelf ontwikkeld hebt Pascal.

Wonderlijk en wij kunnen dit meemaken van op de eerste rij ,voor mezelf kan ik al wegdromen en levendig deze straat doorwandelen als melkboer of postbode..jaaa geweldig pascal.

Dit gaat heel gestaag volledig de juiste kant op. Ik vind het bijzonder knap hoe snel jij jezelf ontwikkeld hebt Pascal.

Heel juist, onze Pascal begint zich in alle markten thuis te voelen.
Komt er nog bij dat hij steeds opnieuw verder doet als hij eens een tegenslag in het bouwen te verwerken kreeg.

Inderdaad, de man is niet te verstaan* maar modelbouwen kan 'ie :laugh:

(*Geintje he**)

(**Of ja, eigenlijk is 'ie voor mij echt haast niet te verstaan, maar daar moet je Vloaming voor zijn jawadde)

HAHAHA......... Ja Erwin maar niet met de nodige twijfels veranderingen pauzes enz. komt nog bij dat ik nog steeds wacht op nozzle voor AB om verder te gaan met voertuigen want die gaan binnenkort nodig zijn voor afwerking.
Roy antwaarps hé :tongue: en ABN vergeet ik soms al eens maar ben stevig fan van dialecten.:P:D
Nu bedankt met zijn allen want zoveel reacties had ik niet verwacht en geeft me vleugels.:8
intussen begint miserie zichtbaar te worden en hoop dat dit goed voor gesteld is want is toch weer nieuw alsook begin ik stilletjes de straat te bestuderen want die is nog veel te proper en zal aan gewerkt moeten worden met verweringen en attributen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Red Bull ook :laugh: Maar word een mooi diorama ook al had ik zo mijn twijfels in het begin.

Ron die twijfels zijn bij mij nog geen minuut weg geweest en zijn er nog steeds want de aankomst is pas aan de meet (maar een deftige leerschool is het wel) grt.

Hey,

Ik volg hier aan een tijdje in stilte en moet zeggen het veranderd hier redelijk sterk in de goeie richting...:)
Het lijkt me indd dat onze vriend een ferm pak slaag heeft gekregen, wat meer bloed zou wel mogen zeker zo kort na de feiten...;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan