Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal ben ik NIET te vinden voor rookslierten gemaakt van weet ik veel wat er zelfs niet op gelijkt, maar DIT is geweldig goed gedaan !

bedankt voor volharding te blijven volgen en was het niet voor de dame was de inhoud van het cafe af maar ga nog eens bedenken hoe ik dit opgelost krijg want de aangereikte suggesties werken niet zoals ik wil maar desnoods gaat ze verder achteruit.
vermits alleen drinken geen echt plezier is heb ik deze kerel erbij gezet.
Guy het was een gokje maar waard om te proberen en niet overdreven valt het mee toch werd er duchtig gerookt in die tijd en dat wilde ik benadrukken.grt

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Roken was niet alleen mode maar het was ook een vorm van vriendschap. Als je een sigaret weigerde werd je soms scheef bekeken.
Mijn vader is in die tijd beginnen roken want na de bevrijding presenteerden de Amerikanen hem sigaretten en hij had ondervonden dat hij maar scheef bekeken werd toen hij weigerde om reden dat hij niet rookte. Everybody smokes was hun uitleg.

Ik krijg al zin om naar deze kroeg te gaan ! De atmosfeer zit er al boenk op !

Het mag duidelijk zijn dat ik geen kleermaker ben en al helemaal niet modebewust dus Erwin en Guy (,, als jullie nog zo eens een idee hebben vooral niet inhouden met twee He' ") met op te ruimen kreeg ik gaas van plaaster in het oog en heb dit dan maar gedaan let wel de foto's zijn eigenlijk bedriegend want met blote oog zie je een pak minder op diorama en word het vele discreter .
Voor mij is het tweede gebouw klaar en komt de bakker aan de beurt .

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Is op de foto al een stuk discreter, laar staan als je er geen flits bij gebruikt. Jammer voor de overbuurman. Heel gezellig cafe

Pascal...als ik het allemaal zo bekijk wordt dit toch "HET" Diorama van het jaar ...echt toppie man:):):):)

Pascal, effe tegen de draad in.
vind het een prachtig werk, maar een vrouw met een visnet waar zelfs een dolfijn door ontsnapt vind ik persoonlijk niet kunnen, laat de dame dan compleet weg als ze te naakt is en stoort. Als men ze discreet wil laten zien plaats ze 1 a 2 centimeter naar achter of creëer een glasgordijn. Zoals ze nu is vind ik het eerder een afknapper in je prachtig diorama.

Grtx Jan

Ik ga akkoord met Jan, vrees ik. Het diorama is groot genoeg dat dit functioneel naakt niet teveel aandacht naar zich toe had getrokken. Het is niet omdat het hier een opzichtige foto oplevert, dat het in het geheel niet past.

Laatst bewerkt:
bedankt mensen voor lovende woorden en vooral bedankt Jan en Steven voor jullie eerlijke analyse die ik zeer ter harte neem vooral daar ikzelf nog in twijfel lag met de situatie vandaar dat de dame vervangen zal worden en ontdaan van visnet.
Het is inderdaad zo dat niets op zich extra mag opvallen in dit werk om het geheel te behouden van het verhaal . Het figuur is niet gemaakt om aan te kleden toch zal ik ze misschien verwerken ergens op een tweede verdiep zodat ze minder opvalt en behoort tot de rest van het dagelijkse leven in het diorama.
Dit was dan weer Erwin en Guy die me in die richting stuurde en probeerde hetzelfde duidelijk te maken daarvoor dank jongens om niet alleen maar te kijken maar ook bij te sturen en denken waar nodig .
PS: Jan wat de figuren betreft tracht ik te werken zoals u mij probeerde uit te leggen in oudere topics en van wat ik van uw werken op forum kan afsnoepen want kan alle hulp gebruiken moest je het zien zitten wees dan kritisch als het de slechte weg op gaat met de figuren daar ik alleen met acryl werk en jij daar een meester in bent.
alvast bedankt grt.

na jullie inbreng en mijn betoog heb ik de zaak een beetje veranderd en blijft het een mysterieuze zaak op het eerste verdiep van café en is het wederom af om verder te gaan met volgend gebouw.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Dit is ook een goeie oplossing, die twee passen ook bij elkaar. Het zou grappig zijn als er in de boulangerie terwijl iemand van de résistance zou zitten afluisteren.

ik had blijkbaar al een tijdje niet meer gekeken, en heel wat gemist. Zeer knap met die figuurtjes erbij, brengt al direct leven in het straatbeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan