Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mij betreft Pascal zijn het fotos van echte gebouwen, ik vind het er geweldig uitzien man

Blijf het mooi vinden het enigste wat ik kan opmerken is dat de tekst Hotel Isaac misschien beter in het midden van het bord kunnen staan, nu staat het in een hoekje gepropt (niet te letterlijk nemen :) )

daarin volg ik je in zekere zin, Ron :)
zoals ik het zou doen (niet dat ik het kan, dat is een ander verhaal): Isaac staat vrij goed gecentreerd (mss beetje teveel naar links), maar ik zou het groter schrijven, zodat het groter is dan HOTEL :)

en rechts dan (zelfde lettergrootte als hotel) RESTAURANT of CAFE of TAVERNE of iets in die aard :)

Ik denk dat Pascal een bepaalde foto volgt en daar zal het heel waarschijnlijk ook zo op staan denk ik he
Nu voor mij lijkt zoals juist geschreven is net een foto van het echte waanzinnig mooi en heu niks overdreven hoor
Marc

Ik vind de verwering van de grijze delen op het randje... Kan wel, maar kan zeker ook iets gematigder. Geen kritiek dus, slechts een visie.

Nu van die teksten op de gevels kan ik nu wel inkomen, de tijd van voor de oorlog namen de mensen het niet zo nauw met de juistheid en elke vorm van reclame zeg maar was toen goed hoe men het ook schreef of aantoonde
Er zijn tegenwoordig nog onderontwikkelde landen waar het zo gebeurt , maar daarentegen waren er dan wel de gegoede mensen die dan weer ware kunstwerken lieten maken
Pascal eerlijk ik vind het kunnen zo anders word het misschien te gemaakt

geachte collega bouwers.
Het heeft even geduurd voor een update maar ben al dagen en uren bezig om te bedenken hoe ik leven krijg in de vitrines en ben met programma gimp op pc aan het leren om iets in elkaar te krijgen vandaar het lange wachten en heb dit danig onderschat omdat gevel er niet is op voorzien .
wat jullie hier zien van het café zijn pogingen en uitproberen maar verre van klaar, maar wil toch laten zien welke richting ik zoek en met dit ben ik nog niet tevreden.
Voor de bakkerij heb ik dan maar vitrine gemaakt en ben zelf brood gaan bakken .
ben geen goede bakker maar het is oorlog en er is schaarste hé' ! maar met dit resultaat kan ik wel mee leven
De vitrine met Isaac begrijp ik jullie wel maar is nog niet af daar er een bordje komt want hotel bestaat niet meer en overweeg om woord hotel nog wat meer te laten vervagen .
Het probleem is dat ik steeds meer wil en dat vraagt overwegen en stilvallen door twijfel enz. maar dat zal jullie niet onbekend zijn vermoed ik.
bedankt voor volgen alleszins grt Pascal

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Wat mij betreft zit je lekker op kruissnelheid met dit gedeelte van het diorama, het ziet er steeds spectaculairder uit. Maar ik ken het gevoel van steeds meer te gaan willen, steeds verder te gaan, om dan verloren te lopen in een bos van kleine detailkes, hiermee moet je opletten want op zo'n moment is het beter om even afstand te nemen. Een paar daaagjes later zie je dan weer welke prestatie je aan het neerzetten bent, waarna je opnieuw verder kan.

Pascal, een vraagje, als ik het goed zie, zitten de broden langs de straatzijde van je etalage. Is dat iets typisch Frans en indien ja, was dit dan opportuun in tijden van oorlog/schaarste ? Waarschijnlijk heb ik dit plaatje niet goed begrepen ?

bedankt Danny en Marc .
Guy die zitten in vitrinekast en heb dit gedaan om het geheel wat te breken.
Het is wel zo dat er weinig foto's te vinden zijn waar je duidelijk zicht krijgt over vitrines maar ga voort op die van 1ste WO foto's waar een beetje te zien is .
normaal liggen de vitrines rijkelijk gevuld maar tijdens oorlog ligt er wel een beetje in vitrine maar op een triestige manier
hier wat foto's wo1 en 2

tijd ????

attachment.jpg

WW1

attachment.jpg

WW2

attachment.jpg

heb het wel zuinig gehouden met opvullen vitrinekast die snel leeg zal zijn vermoed ik (gezonde fantasie )

Sorry maatje, nu zie ik pas dat de letters eroverheen komen, wat er dus op wijst dat er wel degelijk glas tussen zit.

ik had even hetzelfde idee als Gunit over die broden, maar er zit idd nog glas voor.
Maar blijkbaar zitten er tussen de broden en de winkelruimte ook nog deurtjes? Dat vind ik een beetje een rariteit, zeker als je naar de gegeven referentiefoto's kijkt...

Toch.. knappe werken ;)

Het brood ziet er wel lekker uit hoor Pascal. :D
De inkijk van het café is ook wel goed meegevallen met die man die zijn krant zit te lezen achter het raam.;)
Goed bezig Pascal !

marnic ben er toch niet tevreden van maar we blijven zoeken intussen boulangerie aangepast naar meer realisme.
heb wel vitrine rechts opnieuw moeten maken want alles zat al vast en linker heeft snijden overleeft rechts niet met dit resultaat waar ik mee verder ga .

attachment.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan