Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Knap, en het wordt er telkens nog beter op, ik merk dat je echt een gedrevenheid in je hebt mbt. dit werkstuk.

Dank u mannen.
Erwin LE JOURNAL is een krant die uitgegeven is van 18?? tot 1944 en was zeer populair in periode 1st wereld oorlog waar het ook verdacht werd van financiële steun vanuit Duitsland via Zwitserland en de eigenaar is in 191? der dood veroordeeld en uitgevoerd.
in 1940 is de krant uit Bezet Parijs weg gegaan naar het vrije Franse deel in het Zuiden maar zal zijn abonnees nog wel gehad hebben in Parijs wat mij goed uitkomt in verhaal dat fictief blijft alsook de namen op gevels zijn verzonnen.
De krant was anti- communistisch en ik vermoed Duitsgezind onder voorbehoud daar ik alles met vertaler moet uitvlooien.
LE PETIT PARISIEN ( verdachte krant) zal ook nog op raam komen.
journaux dat aangeeft dat men daar kranten verkoopt kan ik op deur zetten wat een uitstekend idee is bedankt wederom .

Jij ook bedankt want dat verhaal van Le Journal kende ik niet.
Weeral iets bijgeleerd zie.

intussen aan straat begonnen 6 verschillende kleuren en 3 wasches verder heb ik dit resultaat en zal volgende stap vuil plekken en stof zijn grt

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik vind het ontzettend knap wat ik hier zie. Om niet voor eigen parochie te willen preken, vind ik het zuinige gebruik van reclame-uitingen van toegevoegde waarde voor het totaalbeeld.

Ik vraag me af hoe dit diorama zou worden gewaardeerd op de wedstrijdtafel, ik denk dat dit diorama niet of nauwelijks onder zou doen voor de beste andere inzendingen. En dat is toch echt wel knap, gezien hoe lang (of liever: hoe kort) je je op dit niveau met modelbouw bezig houdt.

Roy verwoordt het goed, indrukwekkend hoe je bezig bent, erg mooie en overtuigende straat !

Pascal ;jonge..wat een werkstukken laat je hier zien..als ik ooit in mijn stoutste dromen al eens op 1/4 van je niveau zou kunnen komen..je bent erg goed bezig hoor ,je telt mee..succes verder.

Ja wat kan ik zeggen dan maar verder mijn best doen en hier zie je toch het einde naderen van de gevel die nog hier en daar kleine verbetering krijgt want zie dat C niet ordentelijk is en moet verbeteren.
toch is het zo goed als klaar om verwering te ondergaan en plaatsing ramen zodat verhaal kan beginnen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Laatst bewerkt:
Opnieuw een kleine, fijne update, het doet me plezier elke keer hier te kunnen komen kijken. Een routine bijna !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan