Hoofdsponsor

1/35 miserie in parijs ww2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja knap wat die aan het maken is.
alle door de voertuigen is het diorama wat uit het zicht verdwenen en ben nu een beetje verder gegaan.
nu kan ik ook antwoorden op een vraag in verband de afwerking rond het geheel en heb er voor gekozen mijn pass partout karton te gebruiken in de plaats van hout.
het bespaard gewicht voor dio en portemonnee.
aan de ramen heb ik zelf foto genomen van mijn gordijnen met zwarte pas partous achter om een effect te maken die je bijna niet ziet maar dit is dan ook de bedoeling. de ramen die vrij zijn is om hier en daar een figuur te plaatsen met zwarte achtergrond.
de achterkant is zo gemaakt dat ik er eventueel een interieur kan in schuiven maar dit zal er van af hangen hoe de lichtinval zal zijn na plaatsen rug wat gewoon zwart geschilderd karton zal zijn.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

niet dat ge er veel van gaat zien maar er zal een snoeper zijn ergens in een gebouw.
voor de eerste maal een lichaam en is toch moeilijk maar we doen ons best.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Laatst bewerkt:
Extra leuk deze update, dit maakt het café nog intrigerender. Ik zou de dame niet pal voor het raam zetten, eerder een beetje meer achterin, zodat de toeschouwer ze echt moet "ontdekken".

Ben het met GUnit eens, iets meer naar achteren want nu lijkt het er op dat er meer kan in dit café dan een glas drinken en een krant kopen.
Misschien overwegen om het lichaam te bedekken met een subtiele voile die alles laat vermoeden maar het toch ietwat bedekt houd. Voile uit blaadjes sigarettenpapier bijvoorbeeld moet doenbaar zijn.

Pascal ge zijt weer goed bezig he maar de madam zou ik toch ook wat naar achter plaatsen zeker voor in die tijd zou ze voor minder denbak in gaan he maar onze ogen mogen ook iets hebben he dus ons wat nieuwsgierig maken gelijk voyeurs dat we moeten piepen om iets te zien zeg heu niet te ver naar achter he want mijn ogen zijn nu ook weer de beste niet meer :laugh::laugh::laugh:
Marc

Heerlijk zo'n verrassingen in een diorama. Daardoor blijven de mensen staan om te kijken en de één wijst de ander op zo'n details. Mooi gedaan en ik ben het eens met de eerdere posts. De dame zou iets meer naar achter moeten, de officier wel meer voor het raam zodat men ziet dat er iets is in die kamer.

jullie hebben gelijk mannen maar dit komt vooral omdat die tegen raam liggen om te proberen en nog een definitieve plaats en ondergrond moeten krijgen maar dit zal pas gebeuren als andere figuren klaar zijn om dan het een verhaal te geven.

Ok Pascal ik dacht het wel ergens u kennende zal dit nog wel veranderen laat ons zeggenverbeteren he
Marc

Gewoon prachtig net echt , mijn moeder zaliger was ook zo met 1 hand de gordijn opzij om te gluren echt realistisch zo gebeurt het toch in het dagelijkse leven , goed over nagedacht ( of misschien niet en komt het zo bij u op ) grapje , het is prachtig hoor
Pascal weet je wat je hier nu bereikt ? Iets wat Roy me een tijdje geleden eens gezegd heeft en er zit waarheid in namelijk neem een auto mensen kijken en als het werkelijk de moeite blijven ze wat langer kijken en hup naar het volgende , bij u niet want ze ontdekken altijd iets wat ze daarvoor nog niet gezien hadden en dat maakt het juist zo knap de verborgen zaken waar men moet achter zoeken , ik zou zeggen laat u maar gaan maar overdrijf niet maar dat zal je zelf wel weten he
Marc

Op deze manier komt er "leven" op je dio zonder dat je ook maar iets op je dio hoeft te plaatsen... :huh: ;)
Prachtig hoe je op deze manier de achtergrond (gevels) zal betrekken in wat je er voor zal gaan plaatsen.
Love it :))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan