Hoofdsponsor

1/72 M2 155mm Gun Long Tom [wip]

Heb gisterenavond gebruik gemaakt van Roy's tip,kweet nie..ik denk dat ik nog te veel verf heb gebruikt..?

attachment.jpg

attachment.jpg

Kan waarschijnlijk nog wa donkerder gemaakt worden?moet immers nog zand en modder aangebracht worden...

Grtz yves,
 
Hmmm ,ja wat is te veel wit? Zoals je zelf schrijft komen er nog zandkleuren met pigmenten/modder ,dus ik zie dit helemaal in orde komen ,good works Yves ;)
 
Dat wat Filip zegt sowieso, en als je het teveel aan wit wilt weghalen dan kan dat nog steeds met wat terpentine (wederom, penseel bijna helemaal droog deppen eerst..)
 
Vind het nog zo slecht niet hoor...
Je kan er inderdaad nog variatie inbrengen door de bovengenoemde methodes er op toe te passen ;)
 
Thanks for the tips guys..!
Heb nog wa verder gedaan met verwering en wat met het mengen van kleuren geexperimenteerd..
Is nog wel moeilijk om juiste verhoudingen te houden..ook sommige kleuren zoals bv.staal..lukt mij ook nog nie...
Veel is het nie maar toch wa details bewerkt...
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu zou ik er nog een dun drybrush van Buff op willen en dan tot slot matte vernis.

Grtz yves,
 
Zeer geslaagd Yves ;)

Wat je eventueel wel nog kan aanbrengen, en niet eens zo moeilijk is, is met een potlood sommige randen kleuren. Op die manier krijg je het effect van staal...Ik bedoel dan de randen waar beweging gebeurd, en waar er wel eens voeten de verf afwrijven.
Probeer het niet met de punt van je potlood, maar met de zijkant, zo ga je mooi de lijnen volgen ;)
 
Verwering ziet er toch erg goed uit hoor!

De banden ga je toch zo laten?
 
@Beyond,mercikes voor het compliment vriend,de tip van het potlood had ik ook al eens tegengekomen in een magazine,ga die tip van u toepassen makker!!
@Roy,eveneens merci maat...ziet er idd goed uit,bedankt en ja,de banden zijn eigenlijk ok zo..misschien afhankelijk op de plaatst van waar hij op het dio komt nog wat zand of dergelijke toevoegen..

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan