Hoofdsponsor

1/24 Kruising Mad Max/2CV met Alien Bugs. [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Walesha: dat weet ik maar piepschuim heb ik liggen van jaren geleden en dat wil ik opgebruiken. Zelf ben ik er ook geen voorstander van.
 
Overschotten van styropor kan je gratis krijgen op elke bouwwerf en dat vieze piepschuim lever je gratis af op het containerpark!
 
10330268_830490920308151_1917824313583924036_n.jpg


kwam dit tegen op Facebook en moest direct aan dit projectje denken
 
Da's een serieus verbouwde geit die ook zou kunnen dienen om op aliens te jagen. Mooie foto, bedankt.

Walesha: sorry, het piepschuim ligt er al op maar voor volgende projecten zal ik het indachtig zijn.

Hierna een foto van hoe het er nu uitziet, even laten bezinken en dan zien als het zo kan blijven. Er is nog veel bijwerken aan, dit is enkel de ruwbouw.

attachment.jpg
 
Beetje kliederen met verf om het papier te verharden. Dan is het makkelijker om het mooi af te werken.

attachment.jpg
 
Start is gemaakt en ziet er niet slecht uit. Ben benieuwd naar hoe het verder gaat gaan, Alain.
Ik heb wel een kleine opmerking in verband met je rotsen. Ik vind deze namelijk nogal hoekig zo.
Ik bedoel dat ze qua vorm nogal symetrisch zijn. Ga je daar nog aan werken ? Dan heb ik uiteraard niets gezegd :$

Mark
 
Dat hoekige is me inderdaad ook opgevallen na het bekijken van de foto,s. Bijwerken is een optie maar een andere optie is dat alles zich afspeelt op de planeet van de aliens. Die hebben een andere geologie dan hier op aarde, dan ook wat spelen met kleuren die niet op aarde voorkomen. Ik ben er echter nog over aan het nadenken.
Het is mogelijk zo want de mensheid moet zich overal gaan moeien dus ook op die planeet om daar een kolonie te stichten. Nadenken of brainstormen met jullie modelbouwers dus. Laat maar horen wat jullie denken.
 
Van lichten gesproken, MrArtex, zou het niet oportuum zijn om wat extra verstralers aan te brengen ? In de woestijn kan het behoorlijk donker zijn, en al zeker in een post-apocalyptisch tijdperk waar de hemel wellicht continu zwaar bewolkt is van de fallout wolken.

BTW al de trailer gezien voor de nieuwe Mad Max ?
 
Ik heb wel een kleine opmerking in verband met je rotsen. Ik vind deze namelijk nogal hoekig zo.
Mark
Er bestaan wel degelijk rotsformaties die zo symetrisch en hoekig gevormd zijn op natuurlijke wijze, bvb in Mexico met de grens van Nevada (US) waar destijds de Apaches hun peublos (rotswoningen) in uithakte.
 
Die extra lichten heb ik bekeken maar ik vond er geen in m'n voorraad en om daarvoor een kit te kopen leek me wat te ver te gaan. Echter…als het zich allemaal afspeelt op de aliens hun planeet zou het evengoed kunnen dat het nooit echt donker is. Twee zonnen bijvoorbeeld of een supergrote maan. Dat is nog in beraad. Het zou ook makkelijker zijn in verband met kleuren van de rotsen, het is buitenaards dus kan het al eens afwijken.

Walesha: heb je een link naar foto's van die rotsen? Ik kan niks vinden met koekel.

De trailer van Mad Max heb ik nog niet gezien maar ik zal eens op zoek gaan met joetjuub.
 
Ik zal eens kijken naar die rotsformaties.... btw: heb je mijn antwoord op je PB inzake dat gereedschap gelezen of zit je box vol?
 
Die extra lichten heb ik bekeken maar ik vond er geen in m'n voorraad en om daarvoor een kit te kopen leek me wat te ver te gaan. Echter…als het zich allemaal afspeelt op de aliens hun planeet zou het evengoed kunnen dat het nooit echt donker is. Twee zonnen bijvoorbeeld of een supergrote maan. Dat is nog in beraad. Het zou ook makkelijker zijn in verband met kleuren van de rotsen, het is buitenaards dus kan het al eens afwijken.

Even verder denken, MrArtex, als we de technologie zouden hebben om voertuigen naar een alien planeet te sturen................. een geit ?????????
 
Er is iets van waarheid in wat Dancooper zegt. Daar had ik niet aan gedacht. Nog iets om over na te denken dus.
 
Beetje geprutste met de stickers die ik krijg op het werk. Ziet er al een beetje meer rots uit dacht ik? Meningen zijn welkom. Morgen alles met verf bewerken en ook nog kleine steentjes inwerken onderaan de kliffen.

attachment.jpg
 
Dat ziet er inderdaad als heel erg oude rots uit, maw zeer sterk afgesleten door weer en wind :)
 
Kon het niet laten en heb vandaag al de verf er op gesmeerd. In het weekend dan de afwerking.

@ Walesha: die foto's van de rotsen die je wilde zeggen zijn nog steeds welkom hoor. Kan dienen voor toekomstige projecten. En ik heb ondertussen geantwoord op je pb, had het snel gelezen en niet meer aan antwoorden gedacht.

attachment.jpg
 
Rotsen zien er goed uit, wat heb je gebruikt... een doek of zo of is het papier?
De opstelling van Maxime en de nadere alliens vind ik ook goed al zou ik Maxime haar positie (haar gezicht) meer in de richting van de vijand zetten..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan