Hoofdsponsor

1/24 Kruising Mad Max/2CV met Alien Bugs. [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
By the way: waar kan je makkelijk en niet al te duur naamplaatjes laten maken? Is er een sponsor die dat doet?
 
Alain ik deed dat vroeger met een koperen plaatje of alu en daar zette ik met van wrijfletters de tekst op en daarna een laagje of twee vernis op valt goed mee , heb er zo een paar gemaakt en kost bijna niks , anders moet je naar een slotenmaker die sleutels en naamplaatjes maakt gaan die zullen er bij jou in de geburen wel zijn of een schoenmaker die doen dat ook
Marc
 
máxima locura y la cabra, crazy maxime en de geit?
 
't Is er precies een beetje ver over dat bloedbad…

attachment.jpg
 
Je lijkt me inderdaad nogal kwistig te hebben omgesprongen met het "bloed", Alain.
Ik zou het een beetje proberen terug te brengen naar een meer aanvaardbaar (wat heet...) niveau.
Je kan bijvoorbeeld terug aan het werk gaan met je roest kleuren en eventuele pigmenten om het bloed terug te dringen...
Het geheel ziet er wel goed uit moet ik zeggen. Gaat helemaal goed komen, maar neem je tijd...

Mark
 
Er moet nog stof op de auto komen, dan zal het een beetje getemperd worden. Het ziet er wel nog redelijk uit 'in het echt'. Beetje veel bloed maar ja, zo'n vermalen alien geeft nogal wat rotzooi hé.
 
WOOHOO…de geit is klaar. Nu kan ik me concentreren op het diorama. Nog een beetje roest en stof aangebracht, het bloed is nu een ietske minder maar toch nog zichtbaar.

attachment.jpg

In de loop van de week zullen de vorderingen van het diorama zelf te zien zijn. De rotsen zullen een goed leerproces zijn, nog nooit gedaan maar het komt goed.
 
Oops, nog de glaasjes van de lichten zie ik net.
 
knap werk alain als het dio van het zelfde niveau gaat zijn zal het een mooi stuk worden
 
Op die ene foto lijkt het inderdaad dat er teveel bloed op zit maar op die andere foto is het echt perfect.
In het echt zou het ook vol bloed hangen denk ik.. misschien eens testen :D
 
Wegens gebrek aan aliens zou ik het op mensen moeten testen en misschien zou dat op wat verzet kunnen stuiten vanwege de ordehandhavers en de overheid. :O
 
mooi gedaan ik kijk al uit naar je dio .
gr dirk d
 
Je Mad Max/2CV ziet er netjes uit ...benieuwd naar het decor :)
 
Nog wat fotoo'kes. Enkel nog de voorlichten en aan de achterbumper een licht monteren. De achterbumper ligt er half af omdat er een reden moest zijn waardoor Maxima uit de wagen is. Ze zal er naast staan terwijl de aliens aanvallen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Het begint er inderdaad helemaal goed uit te zien Alain.
Het verhaaltje als achtergrond klopt alvast met wat we kunnen zien aan de auto, dus...
Op naar het ondergrondje, ik ben in alle geval reuze benieuwd...

Mark
 
Die bumper is een goede reden dat ze uit de wagen komt.

Ondertussen wat gewerkt aan de ondergrond. Om een niveauverschil te maken tussen de weg en het omringende landschap eerst wat karton geplakt en dan overplakt met grote stickers die ik kon meenemen van op het werk (ander vlogen ze in de vuilbak). De rotsen zullen gemaakt worden met piepschuim en dan zie ik wel hoe de afwerking zal gebeuren, het zal in ieder geval een leuk leerproces worden.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ge moet geen piepschuim gebruiken, das smeerlapperij! Gebruik liever styropor, dat is milieuvriendelijker en veel beter te bewerken en te schilderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan