Hoofdsponsor

1/35 Jagdpanzer IV/70(A) "Zwischen Lösung" [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@PeiperJ : dankt U voor het respect !!
mmmmm, opperprutser ! die heb ik nog niet gehad....

@ Interceptor : P&D = punch & die . dat zijn ronde staafjes waarmee je rivetjes of zeskantige stukjes messing,koper of plasticcard slaat. Deze kan je dan gebruiken voor rivetjes of boutjes na te bootsen. Alstublief sie Mark, met plezier uitleg verschaft ;)
 
Metallica heeft een Master of Puppets, dit forum heeft een Master of PE !

Prachtig werk Peter, heel mooie uitleg hoe je de bevestiging van de Schürzen verbeterd hebt. Secuur werk en stevig gemaakt met je 'nieuwe bout'.
Als ik het goed zie, zijn er twee standen in de ophanghaken ? Waarschijnlijk dat dit het effect veroorzaakt dat de Schürzen soms 'slingeren' zoals ik al eerder schreef.
Als de ene in de eerste en de volgende in de tweede stand staat ?

Met plezier blijven we je updates volgen.

Groeten Rik
 
@ Rik : die 2de stand van de ophanghaken dient om de netten te verplaatsen als er Ost-kettens op het voertuig zitten. tegelijk worden dan de verankeringbeugels op de fenders ook van stand verzet. Anders rijten de die tracks de netten gewoon aan stukken. In de volgende update zal het te zien zijn. Alles op zijn tijd é Rik , me niet zot maken é mannetje, voor een keer dat een mens in verlof is...... :8:8:8..... ^^

@ de ander heren : bedankt voor jullie lovende woorden
 
Hey,

Famo jongen, voor een houtworm ben je echt wel een goeie plaatslager/lasser.
Neen jong, prachtig werk dat je levert, ge zou hem in zijne bloten mogen laten staan, anders gaat al uw schoon werk weg na een verfjasje..;)
 
deze live gezien vrijdag op de club avond , ene alvast zeer veel uitleg gekregen er over ook

je ideeën zijn van top en je mag je wel een master in PE noemen

tom
 
@Swaken: ik had die mening ook al aangebracht maar zorg dat Beyond het niet hoort e, die is ongeduldig om het kleurtje te zien.:wall::):
Het is natuurlijk ook zo dat het met een schone bouw begint om mooi spuitwerk te kunnen leveren e.
Nogmaals Famo, dikke duim op.
 
Laatst bewerkt:
@Swaken: ik had die mening ook al aangebracht maar zorg dat Beyond het niet hoort e, die is ongeduldig om het kleurtje te zien...

Te luid geschreven, ik heb het gehoord :laugh:
Ja, ik ben benieuwd naar het verfjasje, omdat Famo al een tipje van de sluier heeft opgelicht op een beurs, en ik ben razend benieuwd hoe het zal uitkomen op de tank... Is wel een zeer origineel idee wat Famo heeft..., maar het is niet aan mij om daar verder over te praten :nowink: ;)
Maar ik hoop dat jullie nu ook nieuwsgierig worden natuurlijk :))
 
@ Beyond: het is je gelukt. Ik brand van nieuwschierigheid.
Famo waar blijf je met de kleur:aargh4::):
Zit nu al voor de eerste rij dankzij Beyond.:laugh:
 
Hola gasten niet te vlug é ,er is nog een beetje werk aan hoor :$ . Hetgeen ik reeds in een verslag gezet heb is nog maar 1 zijde dwz dat de andere kant ook nog moet gedaan worden é ;) .
Toch bedankt voor de positieve vibes en de interresse ;)
 
Lap zitten we hier nu op den eerste rij om die kleur te zien :(
Maar geen probleem hoor......het is al een hele eer om de opbouw te mogen mee volgen.
Het is gewoon van het begin tot het einde prachtig om de meester aan het werk te zien.
 
Had toch gedacht dat ge wa meer ging gedaan hebben hoor in je verlof :D
Nee, echt schitterend werk dat ge hier al hebt neer gezet, en alles is met precisie gemaakt
Petje af, zal deze vlug nog eens live komen bekijken hoor voor ge hem in de verf zet.
 
Hai, Famo,
Let er op dat je geen w-ss figuurtjes of unitkentekens gebruikt.
Ik weet niet of er een reden voor was, allicht niet, maar de Alket versie ging in alle geval uitsluitend naar Wehrmacht eenheden.
 
Ok , interressant gegeven , bedankt om te laten weten.

@ Beyond & DJs : schrijf jullie eens in voor de stand-up comedy cup :8
 
echt ik kan niet eens 2 stukjes pe fatsoenlijk aan elkaar kleven laat staan dit

Super tof en knap gedaan

groet Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan