Hoofdsponsor

1/43 Carrera racebaan ( slot racing )

ERVARING
gevorderd vroeger aan echte slot racing gedaan
BOUWWIJZE
verbeteringen aan brengen
BOUWBUDGET
enkele kleine aankopen ( autotjes stuuken baan enz )
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Na het redelijk goede nieuws van mijn vrouwke ben ik terug een beetje terug in gang geraakt door zo af en toe iets te doen voor de racebaan
Nu de waterplas door jullie is goedgekeurd, heb ik de bomen gepland en gras plekken aangebracht
Dank zij jullie tips en tricks en goedkeuring ben ik nu zover geraakt






De witte randen verdwijnen helemaal onder de tracks van de baan

Zou ik nu nog meer gras aanbrengen of soms meer plantjes ?
 
Ik voel me zeer vereerd omdat het van u komt de prof onder de modelbouw he
Dank u
Marc
 
Ziet er overtuigend uit Marc.
 
Mooi, ik zou er niets meer aan toevoegen.
 
Ziet er goed uit Marc.
Eerst eens presenteren op je baan en dan beslissen of je er nog iets aan wil toevoegen.
 
dank u wel beste vrienden , dat was het antwoord waar ik in feite zat op te wachten , ik heb zoiets van zou ik daar nog iets aan toe voegen of zou het wel genoeg zijn en op den duur is het " over done " en niet mooi meer
Marc
 
Persoonlijk zou ik dat laatste hoekje nog opvullen (de punt linksonder op de laatste foto), dat maakt het net af en vergroot de illusie.

Maar voor de rest, erg goed geslaagd.
 
Mooie vijver geworden (y)
 
Overtuigend gedaan en is echt mooi.
 
Hallo iedereen weer lange tijd geleden dat ik nog iets gepost heb he
Wel ik zit nog met een paar open groene plekken in de racebaan die ik toch graag ingevuld zie
Eerst had ik in gedachte een soort moeras te maken, maar op dit moment zag ik dat niet zo direct zitten omdat het een redelijk groot stuk is
Dan kwam plotseling het idee om een ruïne van een schuur of iets dergelijks te maken dat zag ik daarom wel zitten ben ik gestart met een proefstukje te maken




ik maak hier gebruik van weer die architekten plaat een soort sandwich plaat een dunne schuim plaat bekleefd langs beide kanten met een dik soort papier wat ik aan 1 zijde verwijder om daar stenen in te tekenen met een gewoon potlood wat vrij simpel gaat , zo krijg ik een ruwere steen





zo dat is mijn eerste proefstukje , ben nu benieuwd als geschilderd is








Beste vrienden als ik nog wat tijd heb ga ik proberen te schilderen , want we moeten de laatste tijd we zijn de laatste weken bijna meer in de kliniek dan thuis
en thuis ligt er ook genoeg werk he
 
Is het niet een idee om die stenen op de hoek in elkaar te schuiven in plaats van tegen elkaar?
 
Leuk om hier terug wat beweging te zien ;)
Hier ligt een doosje waar ik alle (niet zo veel hoor!) 1/48 onderdelen in leg die mij nooit van pas zullen komen. Ik doe dit met jouw baan in gedachten... ;)
Niet alles is in perfecte staat, maar als basisonderdelen kan je er misschien nog wat mee?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan