Hoofdsponsor

1/24 Vw golf gti 1974 [DONE]

  • Onderwerp starter RIK (van petra)
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
was niet echt meer te retoucheren zenne, was teveel zwarte verf ondergekropen, dus nu staat de auto terug onder het schuim hé...
 
De bumber is gelijmd en in het zwart gespoten.
attachment.jpg

normaal moet er nog een rood lijntje op, dus nog even denken haha.

groetjes Rik
 
De VW zit terug in de grondlaag.
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

als de laklaag ook zo zal zijn, dan zal ik er best tevreden over zijn.

groetjes Rik
 
Lekker strak in de primer Rik dus een goede grondlaag voor de lak.
Als je iets afplak wrijf dan goed de rand aan van het plakband zodat deze 100% aansluit op het model, je kan voor naden waar het plakband loopt een houten prikker gebruiken om het goed aan te drukken, of heel voorzichtig met je nagel.
 
Rik maatje ik ben blij dat je volhard in de strijd,deze keer ziet het er strakker uit hoor en uit denk als je dan je lak gaat aanbrengen dat dit erg mooi zal zijn.
Heb het zelf voor gehad maar dan op een klein stuk van de body.Enkel de voorflanken waren niet mooi dus ik schuurde de boel netjes op en polijste dat.
Ga je terug voor de mooie rode kleur???
 
voila nog een beetje geschilderd en morgen de decals erop (decal van de boxen is er al op)

attachment.jpg

groetjes Rik
 
Ziet er netjes uit Rik.Misschien dat je nog kunt proberen om de buitenste ring van de speakers zwart kunt maken.
 
Interieur ziet er goed uit Rik.
Ik zou alleen de kleur van het vloerkleed niet laten doorlopen op de achterbank.
Je kan misschien een iets donkerdere tint aan het tapijt geven door een beetje zwart door te mengen. (niet teveel)
 
thx voor de tip Dirk.

De golf zit in de laklaag

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
groetjes Rik (zijn wel macro foto's)
 
Tis dus in realtime veel schoner dan de macrofoto's hier..(hoewel deze foto's er al mogen zijn hé... zo glad als een spiegel...
 
Hoi Rik als ik zo vrij mag zijn te zeggen dat deze keer het veel mooier is gespoten maatje,idd zo glad als een spiegel he;)
Benieuwd naar de verdere vorderingen man.
 
vandaag aan het interieur gewerkt
hier het tapijtje
attachment.jpg

en nu het interieur zelf
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

groetjes Rik
 
Ziet er netjes uit Rik.
Wat heb je gebruikt als tapijt?
 
Jaja da word nen echten nog zie,schitterend idee van je Rik en netjes gewerkt ook.De zwarte rand rond je speakers was echt wel het beste dat je kon doen,je ziet zelf dat dit een meerwaarde geeft aan het interieur net als je tapijtje die je plaatste.Ziet er echt zo als toen uit vind ik want toen waren die motieven zo een beetje als wat jij nu gebruikte meen ik te weten.Keep up the good work,ga zo door maatje het is schitterend gezien van je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan