Hoofdsponsor

1/24 Vw golf gti 1974 [DONE]

  • Onderwerp starter RIK (van petra)
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar die zwarte banden aan de zijkant komen, moet je dan heel voorzichtig een beetje verf verwijderen.
 
Ik heb vandaag een printje gemaakt om dan later te gebruiken in de VW voor de pinkers te laten werken.
attachment.jpg
attachment.jpg

Maar om het te laten zien heb ik een filmke gemaakt

heb nu wel gebruik gemaakt van een klein ledje(smd) en een groot led
http://www.youtube.com/watch?v=z0r3DmP97YM

groetjes Rik
 
Ik keek zojuist en ja he dat is het wel he Rik.
 
ja Patje , nu nog juist die smd leds in de VW krijgen zeker vooraan die moeten in de bumper.

Groetjes Rik
 
die lichtjes staan hier al heel de middag voor de tv te pinken , dus het werkt wel degelijk hé .....:)):You_Rock_Emoticon:
 
Volgens mij komt dit tot een goed einde,weet ik zeker.
 
ja Rik maatje dat is echt de moeite vind ik zenne.zoals ik eerder zei dat komt hier goed.
 
Ziet er goed uit, maar zouden ze niet iets vlugger moeten pinken??
 
@Beyond Ik kan dat wel aanpassen met andere waarden te nemen voor de weerstanden,maar het ziet er wel goed uit zo

groetjes Rik
 
Geweldig Rik die pinkers.
Je kunt ze nog wat sneller laten knipperen door de weerstand ( die de teller ic aanstuurt) met een pot meter te veranderen.
verder ziet het er allemaal gelikt uit en glimt geweldig

Gr
Dirk
 
@mind9 Inderdaar ik zou kunnen een pot meter gebruiken maar die neemt dan wel meer plaats in op het printje. Ik denk van het printje in de kofferbak te stoppen. Het werkt met een 555 Ic

groetjes Rik
 
ok zal ook eens navraag doen in de elektronica winkel wat zij hebben. Thx voor de tip

groetjes Rik
 
Kan je daar dan eens woord en uitleg bij geven hoe je dit maakt?
Zelf ken ik daar niets van, maar het interesseert me wel ;)
 
In naam van Rik: Beyond, weet je hoe je een printje moet maken? dit is namelijk de eerste stap die je moet doen....
 
In naam van Rik: Beyond, weet je hoe je een printje moet maken? dit is namelijk de eerste stap die je moet doen....

Misschien een idee om er een kleine How To van te maken, want dat vind ik toch ook wel interessant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan