Hoofdsponsor

1/24 Vw golf gti 1974 [DONE]

  • Onderwerp starter RIK (van petra)
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Camaro dankzij Petra haar andere hobby heb ik stofjes in huis van alle kleurkes.
@ Brilsmurf Thx
@ Patje thx voor de leuke reactie

groetjes Rik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag wat met leds gewerkt. Ik heb nog een winkel gevonden waar ze nog heel kleine leds hadden, die nu jammer genoeg niet meer bestaan. Heb er nog kunnen kopen maar enkel in het geel.
attachment.jpg

die in het kalender gebouwd. Ik gebruik draden van 0.3 mm (wikkeldraad)
attachment.jpg

In de auto
attachment.jpg

attachment.jpg

groetjes Rik
 
Dit is een droom,ik ben zat,ik heb waanideeën.......... hahahaha lollol wat schitterend Rik maatje.
Prachtig resultaat,dit is echt fenomenaal mooi zeg,Ben van plan er ook eentje te bouwen maar dan met een eigen toetsje aan he ;).
Rik maatje dat is werkelijk machtig om te zien zenne.Als je eens wat tijd over hebt kan je dan eens het elektrisch schema doorgeven van dit werkje??
Patje.
 
vlug een schema gemaakt voor de 2 leds, en voor de andere 2 leds nog eens hetzelfde.(Je kan wel werken met je zelfde weerstand ,daar tak je dan af)
attachment.jpg

Indien nog vragen dan hoor ik het wel
groetjes Rik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er goed uit Rik.
En gele koplampen werd vroeger wel vaker gebruikt.
 
thx Christophe en voor achteraan zal ik eerst een printje moeten maken, en dan van die kleine leds gebruiken(zoals die van hier vroeger in mijn topic),maar die zijn besteld.

groetjes Rik
 
Hoi Rik,het gaat goed deze keer zie ik,je wagen is mooi glad en glimt helemaal.hoeveel laagjes deed je??
 
moet hier binnen een zonnebril aandoen als ik de VW passeer... hahahahaha
 
Ziet er goed uit Rik.
Even een tip.
Je kan het zwart best na de vernislaag doen.
Want dit blinkt niet zo in het echt.
 
thx voor de tip Jelle, vraag mij dan wel een paar dingen af. die zwarte band aan de zijkant is gekleefd,kan ik dan nog kleven als er vernis op ligt? Het zwart aan de wielkassen kan ik dan toch ook niet meer spuiten op de vernis of moet je dat dan eerst afplakken en dan nadien in het zwart spuiten.

groetjes Rik
 
die zwarte band aan de zijkant is gekleefd,kan ik dan nog kleven als er vernis op ligt?

Als je met kleven bedoelt dat het om een decal gaat: dit gaat zelfs beter op een gladde vernislaag. Ik zou de decal dan achteraf wel nog sealen met een extra laag vernis.

Het zwart aan de wielkassen kan ik dan toch ook niet meer spuiten op de vernis of moet je dat dan eerst afplakken en dan nadien in het zwart spuiten.
Het zwart zou je in dit geval dan moeten spuiten met watergedragen lak zoals daar zijn: revell aqua of Tamiya acryl.
Deze laatste gebruik ik altijd en deze geeft geen problemen wanneer je'm aanbrengt op een vernislaag. Dez moet dan wel goed uitgehard en vetvrij zijn.
Uiteraard moet je wel gaan afplakken indien je wil spuiten, kwasten kan ook maar het resultaat zalm minder stak zijn.

Mogelijk kan je hetzelfde resultaat alsnog bekomen door de zwarte delen die satijn of mat moeten zijn na te kwasten met de gepaste, watergedragen, vernis...
 
thx voor de informatie. Die zwarte band is wel geen decal het is een latje plastiek.

groetjes Rik
 
Vandaag mijn bestelde leds binnen gekregen. Laat het even zien hoe klein deze zijn .
attachment.jpg

attachment.jpg

deze zou ik willen gebruiken voor de achterlichten,maar zal eerst kijken om printje temaken waarop ik de leds kan vast solderen.
Zou ik ook nog graag de pinkers erbij willen (richtingsaanwijzers)
groetjes Rik
 
Zit hier al gans de avond in het donker om die lichtjes te laten branden hahahahahaha

groetjes
Petra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan