Hoofdsponsor

1/24 Vw golf gti 1974 [DONE]

  • Onderwerp starter RIK (van petra)
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga eerlijk zijn,om macro te zijn ziet je werk er schitterend uit zenne,heb je haarfijn gedaan maatje echt waar.
 
haha dat moeten we nog maken een krik voor in de modelbouw.

groetjes Rik
 
nou dat ziet er goed uit , en je hebt aaardig wat scherm opbouw zie ik op de achtergrond voor referentie
 
nou dat ziet er goed uit , en je hebt aaardig wat scherm opbouw zie ik op de achtergrond voor referentie

Ja mijn andere hobby is pc he,vooral programmeren in Visual Basic.net en daarvoor zijn 2 schermen handig.

groetjes Rik
 
Hey Rik hoever sta je met je schitterende golf?
 
ik moest een decal (zwart lijnte) plakken over de volledige zijkant maar dit wilde niet lukken. Dus heb ik alles mooi afgeplakt en dan gespoten in het zwart.

attachment.jpg

attachment.jpg

is een macro foto

groetjes Rik
 
Ziet er goed uit rik !! meschien een tip , aluminium folie is wat handiger en lichter voor het afplak spuitwerk ..
 
thx voor de tip bubblegum (Zal dit gebruiken voor de andere kant)

groetjes Rik
 
Yo Rik maatje,ja die decal dat lukt wel zenne maar daarvoor heb je echt wel een vaste hand nodig,Jouw oplossing is zowel de eenvoudigste als de goede want die decal ja zou ik dus ook nooit gedaan hebben.Natuurlijk is er ook nog zwarte stift om dat te gaan doen,moet je eveneens gaan afplakken.Voor mij(mijn mening dus) deed je dit echt goed zo.Benieuwd nar je volgende stap he maatje.
 
vandaag mooi afgeplakt om nog lijntjes te spuiten
attachment.jpg

maar nu komt het

attachment.jpg

verf is onder het plakband gekomen.

Gevolg de VW zit in de ovenreiniger (is mijn eerste auto zo zal ik wel bijleren zeker)
groetjes Rik
 
das spijtig,rik

maar dat komt iedereen wel eens tegen, komt goed
 
Ow Rik ovenreiniger, kon je niet retoucheren ipv zo drastisch tewerk te gaan? In elk geval zoals je zelf zegt, nu zal het nog beter en vlotter gaan met je opgedane ervaring.
 
Ow Rik ovenreiniger, kon je niet retoucheren ipv zo drastisch tewerk te gaan? In elk geval zoals je zelf zegt, nu zal het nog beter en vlotter gaan met je opgedane ervaring.

hey, ik was toch niet 100 % tevreden van mijn grondlaag. (was toen te koud in het tuinhuis)

groetjes Rik
 
Weet er iemand of er bladen zouden bestaan om afwrijf decals te maken
bv heb dit nog gezien bij een fietsenmaker voor zijn naamkaartje op je fiets teplaatsen. Gewoon achterkant verwijderen dan op de fiets leggen je kan het zoveel verschuiven als je maar wilt en dan gewoon op wrijven en dan komt het bovenste stuk los en de tekst staat op je fiets.
 
ik denk in een speciaalzaak waar men nog schoolgerei verkoopt,moeten zelfs wrijfletters te koop zijn nog.Denk dat men dan ook lijnen verkoopt,ben niet zeker van he Rik,zonde he twas juist mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan