Hoofdsponsor

1/24 Vw golf gti 1974 [DONE]

  • Onderwerp starter RIK (van petra)
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
even een paar foto's van het chassis posten
attachment.jpg

attachment.jpg

groetjes Rik
 
Ik denk dat je meer dan goed bezig bent Rik,dit is erg mooi geverfd man.Ga je ook in de motor ruimte wat kabeltjes voorzien of lijkt dat je wat overdreven?
 
Ja ik bekijk dit zeker, ik heb vroeger in school motoren (Benzine en Diesel) gevolgd.

groetjes Rik
 
Tjonge jonge ben een paar daagjes hard aan het werk voor de baas en kijk wat een resultaat ik hier zie.
Rik dit is mooi aan het worden, het spuitwerk de opbouw ja zelfs bougieskabels helemaal goed.
Ook veel goede tips op deze topic.
Rik je doet het geweldig weer een toffe autobouwer erbij.

Gr
Dirk
 
thx Dirk we doen ons best he. Je moet eens kijken bij nieuw gekocht wat wij nog gekocht hebben

groetjes Rik
 
Rik,

Dat zwart kan ik nu moeilijk beoordelen, want de foto's zijn hiervoor (jammer genoeg) niet goed genoeg.
Dat zwart kun je eventueel ook met een stift erop zetten. Dat zal waarschijnlijk strakker zijn dan met de vrije hand geschilderd.
 
thx Dominiek voor de tip, maar het zal dan voor de volgende keer zijn.

groetjes Rik
 
even vragen of ik goed bezig ben met het zwart aan het raam? Is met de vrije hand ik kan geen andere methode bedenken.

Waarom geen BMF gebruiken?
De meeste vergeten dat er buiten chroom ook andere BMF is.
Zoals mat zwart om raamrubbers te imiteren.
Is maar een idee.
 
Ik was al aan het kijken op de site van Domino ,ze hebben het in stock maar ik weet nog niet of het vandaag zal open zijn.

groetjes Rik
 
Waarom geen BMF gebruiken?
De meeste vergeten dat er buiten chroom ook andere BMF is.
Zoals mat zwart om raamrubbers te imiteren.
Is maar een idee.
Ja, maar dan wordt dat zwart weer veel duurder dan die stift.
 
Vandaag aan de kalender van de vw gewerkt. De decal (het rood lijntje lukte mij niet,het viel telkens in de groef) Heb het dan maar zelf geschilderd he

attachment.jpg

vraagje welke lijm gebruik ik het best voor de lens zelf?
groetjes Rik
 
Voor de lens kan je best houtlijm gebruiken, dit droogt doorzichtig op, en laat geen sporen na op je lens
 
Ik gebruik houtlijm daarvoor want die droogt transparant op en dat zie je dan niet meer.
 
Of vernis van Tamiya, Revell, Humbrol...
 
Deze avond nog een beetje zwart geschilderd
attachment.jpg
Het zwart over de zijkant kan je niet zien in het echt
groetjes Rik
 
Hoi Rik,je golf staat beetje ver en zie ik dus nie echt goed,kan je dat es aanpassen maatje?
 
mss beter zo.
attachment.jpg

Is wel een macro foto nu

groetjes Rik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan