Oei Pascal, zo ver ben ik nog niet hoor.
Heb deze week bijna niet kunnen verder werken en sta dus achter met de bouw. Als je op mij gaat wachten dan ga je zeker meer dan een week verliezen vrees ik.
Wat je wielen betreft veronderstel ik dat je bedoelt dat ze kunnen ronddraaien maar niet veranderen van richting. Indien je je TA toch vast gaat stellen op je dio dan kan je doen wat Roy zegt of je kan inderdaad de onderzijde wat vlak schuren voor en betere "sit" op de rijbaan.
Ik zie ook dat je het tapijt uit de auto weggehaald hebt. Ik had toch alleen maar van het brandschot gesproken?
Maar ik heb toch iets gedaan aan mijn Traction en daarvan het verslag.
De in het plastiek gegoten vermeldingen aan de binnenzijde van het dak werden weggehaald en de sinkmarks zijn opgevuld en geschuurd.
Een verhoogde bodemplaat waarop de zetels moeten komen werd vervaardigd van een oude bankkaart en restjes PE werden gebruikt om de zetelsteunen te vervaardigen. Het is niet zoals in het echt, deze van Pascal zien er beter uit, maar het is iets scratch beter dan niets.
Begonnen met het aanbrengen van het tapijt. Voor zij die de techniek nog niet zouden kennen deze kleine uitleg:
- houtlijm verdund met water aanbrengen waar het tapijt moet komen,
- bepoederen met fijne witte bloem (in dit geval bio bloem die fijner is dan de gewone broodbakbloem),
- indien nodig opnieuw lijm aanbrengen en opnieuw bestrooien,
- goed laten drogen en dan overgaan tot het aanbrengen van de gewenste kleur verf.
De binnenzijde van het dak, de hemel, werd ook voorzien van wat lijm ...
en daarna een stukje fijn papier dat dan de hemel gaat voorstellen.
Als papier voor de hemel gebruik ik bij voorkeur het soort papier dat je aantreft in schoendozen ter bescherming van de schoenen. Dit is heel fijn papier, meestal zonder tekening.
Hopelijk kan ik morgen en volgend weekend wat verder werken aan het interieur van de wagen.