Hoofdsponsor

1/35 voertuigen miserie in Parijs [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals hij nu us, ziet hij er wel goed uit, Pascal. De ruiten houd je proper door ze afgeplakt te laten tot het stadium waar je nu in zit, de bevuiling.
 
Helemaal gewonnen voor deze mate van stoffigheid Pascl, niet te veel meer aan doen wat mij betreft. En ik zie dat je de kit grille teruggeplaatst hebt, een goede zet, ik vind die helemaal niet misstaan hoor. Ik ben over deze kit ook niet te spreken, een draak was het, en slechts met heel veel moeite tot iets acceptabels te bouwen.
 
Ik volg GUnit hierin volledig.

De laklaag ziet er alom een stuk beter uit dan zonder stof.
 
De auto ziet er nu veel beter uit Pascal.

Wat die Tamiya kits betreft vind ik zo wie zo dat ze te duur zijn voor hetgeen ze voorstellen.
Bij een ander merk heb je voor die prijs een beter interieur én motor.

Als je graag de randen van de ramen in "chrome" gehad had, dan mag je van mij gerust die PE randen van de Aber set hebben hoor. Ik heb enkel deze van de voorruit gebruikt wat je dus nog de 4 zijramen en de achterruit over laat.

Wat het reinigen van de ramen betreft probeer ik eerst altijd met een klamp tot nat wattenstaafje of een wattenstaafje met "muilenvet" zijnde speeksel. Als dat niet helpt kan je terugvallen op Humbrol Clear maar dat is geen garantie dat het het vuil wegneemt, enkel dat het de ruit meer doet blinken.
 
als de ruitjes niet vast zitten kan je ze proper krijgen met een versleten slispapier dan worden ze helemaal mat en daarna ga je met polier compound van grof naar fijn en op het laatste met de simoniz zoals wij dat hier noemen of tandpasta ( daar maken ze de mat uitgeslagen plastic koplampen van echte auto's ook weer terug klaar zelfs voor de technische controle ok
Marc
 
Hey,

Ik vind hem wel geslaagd, die Citroën. Zeker niet teveel meer aankomen.
 
Bedankt iedereen en voor mij is hij af met dank aan Erwin die dit toch weer heeft willen doen en aan hem de eer om topic af te sluiten
 
Het is jouw bouw Pascal, mijn Citroën werd enkel en alleen als hulp gebouwd, en uiteindelijk heb ook jij mij geholpen bij het vinden van referenties.
Dus, een dikke proficiat met jouw realisatie en je doorzettingsvermogen om bij te willen leren en de bouw tot een goed einde te brengen.
 
Dan mag deze topic afgesloten worden met dank aan ieder voor het volgen en de nodige ondersteuning bij deze bouw en speciale dank aan Erwin grt.
 
Oké Pascal , zet slotje erop , moest topic terug open moeten/mogen , geef je maar seintje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan