Hoofdsponsor

1/35 Vignette "1st Fallschirmjager Division 1940" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie schilderwerken aan de piano, echter de meeste pianos waren (zijn?) zwart gelakt ...
 
Mooie schilderwerken aan de piano, echter de meeste pianos waren (zijn?) zwart gelakt ...
Dat denk ik niet hoor, toch niet in die tijd... de meeste piano's van dat model die ik al gezien heb waren toch ook enkel in het bruin, dat varieërde zo tussen licht- tot heel donkerbruin.
Zwartgelakt lijkt me meer iets voor een vleugelpiano.
 
Ik ben er zeker van dat jullie beide gelijk hebben ;)

fisher01.png

lipp10.png
 
Bedankt jongens en voor de nodige foto's ook natuurlijk,zoals onze vriend Walesha aanhaalt zit ik nog niet zo slecht met de kleur...
 
Bedankt jongens en voor de nodige foto's ook natuurlijk,zoals onze vriend Walesha aanhaalt zit ik nog niet zo slecht met de kleur...

Inderdaad, Danny, eens geplaatst in het totaalplaatje komt je piano mooi tot zijn recht. Goed contrast met de achterliggende muur.

Ikzie dat je de kruk erbij hebt geplaatst, maar zal de Fallschirmjager zich hier niet neervleien ?

Groeten Rik
 
Danny, zeer mooi totaalplaatje, het klopt allemaal. Chapeau!
 
Tja ,ge moet het maar kunnen é, wederom een klein dio-tje die juist gevuld word.
De specialiteit van "huize Jeurissen" .
 
Je zit er inderdaad goed op met het kleur volgens de foto's ;)
Doe gerust verder, ik zal verder genieten in :ph34r: :laugh:
 
Past mooi in het plaatje, misschien wel hier en daar een spoor van schade aanbrengen op de piano, gezien de zware houten balken die naar beneden gekomen zijn.

Grtz Bart.
 
Past mooi in het plaatje, misschien wel hier en daar een spoor van schade aanbrengen op de piano, gezien de zware houten balken die naar beneden gekomen zijn.

Grtz Bart.
Welja, ge zegt er al zoiets... die piano ziet er nogal ongeschonden uit, ik wist dat ik er toch iets aan miszag... wist alleen niet wat precies :ohmy:
 
Bedankt jongens zal deze info zekers meenemen,maar eerst nog een 7 tal dagen vertoeven in Centerparks in Nederland dus nog even geduld voor de verder afwerking hier van...;)
 
Geniet van je rust Danny. Lekker ontspannen om er dan terug vol goede moed tegen aan te kunnen...

Mark
 
Hier zijn we dan weer met een kleine update jongens,ik heb ondertussen de piano volledig afgewerkt en zijn vaste plaats gegeven op het vignette wat het puin betreft was het behoorlijk goed nadenken om alles op een realistische manier te kunnen weergeven ik heb maar een oppervlakte van 7op7 cm om te werken dus alles wikken en wegen was dan ook de boodschap hier...
Nu ga ik alles weer even aan de kant zetten zodat al het gedane werk rustig kan uitharden...

Afbeelding114-3.jpg

Afbeelding113-3.jpg

Afbeelding112-3.jpg

Afbeelding111-2.jpg

Afbeelding110-2.jpg

Afbeelding109-2.jpg

Afbeelding108-4.jpg

Afbeelding107-3.jpg

Afbeelding106-2.jpg

Afbeelding105-3.jpg
 
Zo als zijn linker arm is, waarom niet gewond gemaakt?
Lijk mij erg natuurlijk overkomen, kwa houding.
 
Weer een fijn stukje vignette ! De piano ziet er erg goed uit Danny !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan