Hoofdsponsor

1/35 Vignette "1st Fallschirmjager Division 1940" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
He jongens bedankt hier voor.
@ Guy veel beter schap voor de dochter toe gewenst...
 
Deze jongen is hier volledig afgewerkt,boots geschilderd en broek voorzien van stof dat ik op een zeer subtiele manier heb opgebracht.
Er rest me dan nog het wapen te schilderen en af te werken,daarna kan ik aan het grote werk beginnen en dit is het vervaardigen van het gebouw waar onze Para even tot rust zal komen...

Afbeelding053-8.jpg

Afbeelding052-10.jpg

Afbeelding055-6.jpg

Afbeelding056-5.jpg

Afbeelding058-6.jpg

Afbeelding059-5.jpg
 
Mooi,mooi, ook het stof is prachtig aangebracht.

Grtz Bart.
 
Yo Danny,

Knap en overtuigend werk!

Ik kijk uit naar dat gebouwtje...

Keep up!

Greetz Nico
 
Mooi werk Danny.

Ik vind vooral de moddervlekken zeer realistisch. Heb je daarvoor zelf door het gras gekropen ? Is trouwens het beste referentiemateriaal. :D:D:D

Ook het luftwaffe blauw van het vest is zeer geslaagd, prima verlooptinten.

Groeten Rik
 
Hier zijn we met een kleine update jongens,begin van deze week toch weer even de tijd gevonden om te starten aan de muur van het gebouw hou hier wel ingedachte dat het geen volledig gebouw gaat worden.
De muur die ik hier heb gemaakt gaat het idee geven dat onze Duitse para even zit te rusten in een verwoest verlaten huis dat zal voorzien worden van het nodige interieur-puin en zelfs van een piano die tegen de muur staat..
Ook zal er een vloer geplaatst worden in de vorm van tegels..
Alles is gemaakt uit plaasterplaat geschilderd met olie-pigmenten en vallejo verf.
En nog een foto van onze volledig afgewerkte Duitse vriend met panzerfaust...

Afbeelding061_zpsc5e96842.jpg

Afbeelding062_zps2222a7a7.jpg

Afbeelding063_zpseec1d5e9.jpg

Afbeelding066_zps607b9f56.jpg

Afbeelding065_zpsbf338a8e.jpg

Afbeelding068_zpsdad6ef88.jpg
 
Wat een realistisch schilderwerk! geweldig mooi!
Toch nog een opmerking, de stand van de armen en de handen suggereren dat deze jongen een geweer of ander wapen voor zich heeft staan en in zijn handen houdt.
 
Wat een realistisch schilderwerk! geweldig mooi!
Toch nog een opmerking, de stand van de armen en de handen suggereren dat deze jongen een geweer of ander wapen voor zich heeft staan en in zijn handen houdt.

Terechte opmerking hier tourpretendent ik moet nog de sigaret plaatsen aan de linker hand van deze jongen pas dan gaan we een ander beeld verkrijgen en zal/gaat het plaatje beter kloppen...;)

En bedankt voor de mooie feedback...
 
Mooi geveltje, ik hou van zelf gebouwde gevels en huizen. De kleuren zitten ook snor .

Grtz Bart.
 
mooie kleurschakeringen in de muur
 
Danny,

Knap uitzicht van dit gevelmuurtje,alsook levendig met die piano,wat zal die Fallschirmjager in zijn nopjes zijn geweest met dit mooie decor!
17205.gif17200.gif17186.gif17208.gif17181.gif
 
knap werk hoor! muurtje is knap, je figuur natuurlijk ook :D ben benieuwd naar het eindresutlaat :D
 
Danny is weer op dreef, yes ! Goed die piano, en de muur lijkt ook net echt. Heerlijk stof erover, stukjes puin...ik zie het al voor me...
 
Hey,

Indd, zeer mooie vorderingen, ben benieuwd naar de plaatsing van dit alles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan