Hoofdsponsor

1/35 Vignette "1st Fallschirmjager Division 1940" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Danny, van mij geen opmerkingen (is ook niet echt mijn terrein, het militaire, maar kan er wel van genieten) behalve ooh en aah.
Knap werk. Als er toch iets op te merken zou zijn, zijn het inderdaad de brede voegen in de vloer. Voor het overige niets dan lof.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Wederom bedankt jongens en voor deze nuttige bijdrage,ik ben van plan om onze Duitse vriend tegen een half stuk tafel te laten zitten dit lijkt mij de beste oplossing...;)
 
Dat is wederom van topniveau, Danny !

Ik kan me wel aansluiten bij de opmerkingen dat het figuur met zijn rug tegen iets dient te leunen. Dit viel mij ook direct op. Temeer daar je stelt dat hij een rustpauze neemt in een huis.

Maar je vignette is weer 200 % genieten.

Groeten Rik
 
We zijn vandaag even bezig geweest met een voorlopige setting neer te zetten,ik heb zeker rekening gehouden met alle feedback die ik heb gekregen.
Ik heb een klein tafeltje ontworpen dat zal gebruikt worden om onze Duitse vriend tegen aan te laten leunen hier en daar wat hout neergelegd om een idee te krijgen of het plaatje wel gaat kloppen,hoe er wel rekening mee dat er van dit gebeuren nog niets is geschilderd en het puin en stof moet je er voorlopig maar bij denken...

Afbeelding077-1.jpg

Afbeelding078-2.jpg

Afbeelding079-2.jpg

Afbeelding080-2.jpg

Afbeelding081-1.jpg

Afbeelding082-1.jpg

Afbeelding083-1.jpg

Afbeelding084.jpg

Afbeelding085-1.jpg

Afbeelding086-2.jpg

Afbeelding087-2.jpg
 
Danny,

Die gebroken tafel,werpt direct een ander licht op in dit decor,kan alleen maar ten goede komen.
Mooi idee en meerwaarde
 
De tafel maakt het allemaal wat rommeliger en in zo'n puin-setting is dat alleen maar goed nieuws !
 
Dat vult je vignette mooi op en geeft je figuur direct steun :)

Wel een vraagje, kan het zijn dat er onderaan de piano nog een blok resin hangt die er af moet?
Ik zou deze anders eerst verwijderen, anders heb je kans dat je tafel en andere attributen niet meer mooi passen mocht de piano te laag komen te staan....

Vlug even je foto geleend om duidelijk te maken wat ik bedoel:
main.php
 
Laatst bewerkt:
dit gaat zeker beter worden danny en hey vult het dio ook mooi op zoals al gezecht ;)
 
Klopt inderdaad Beyond dit moet nog verwijderd worden maar alles staat nog wel los dus het kan nog alle kanten uit...
 
Knappe setting Danny, lekker rommelig en toch nog overzichtelijk genoeg. De basis en het figuur zitten al goed, de rest zal weldra volgen...
 
Ik sluit me aan bij de collega's. ziet er terug naar uit dat dit een pareltje gaat worden. Ik heb wel noàg een vraagje, ga je de toetsen ook op de piano schilderen? want ik zie niet direct de afdekklep voor de toetsen.

Grtz Bart.
 
Ik sluit me aan bij de collega's. ziet er terug naar uit dat dit een pareltje gaat worden. Ik heb wel noàg een vraagje, ga je de toetsen ook op de piano schilderen? want ik zie niet direct de afdekklep voor de toetsen.

Grtz Bart.

Binnen kort ga ik aan de piano beginnen Bart deze is voorzien van een klein PE setje dat standaard aanwezig is....;)
 
Zoals beloofd heb ik weer even de tijd gevonden om de piano onderhanden te nemen,de kleuren die ik hier heb voor gebruikt zijn de volgende Mahogany Brown 846 en Offwhite 820 om de basis kleur te verlichten.
Verder hier en daar wat olieverf en wat pigmenten aangebracht om toch een beetje een verweerd effect te bekomen
Foto's van het totaal plaatje volgen later....

Afbeelding088-1.jpg

Afbeelding089-1.jpg

Afbeelding090-2.jpg

Afbeelding091-2.jpg

Afbeelding092-2.jpg

Afbeelding093-2.jpg

Afbeelding094-3.jpg

Afbeelding095-2.jpg
 
Ziet er al goed uit Danny. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Dag Danny,

Mooie piano, ik hoor zo de muziek ! Hou je rekening met het totaalplaatje ? Ik bedoel hiermee : zal je bruine piano voldoende contrasteren met de achtergrond ?

Hij is wel zeer realistisch. Vooral het koperbeslag is zeer overtuigend .

Groeten Rik
 
Heel knap gedaan, ben benieuwd hoe hij in het dio'tje zal staan.

Grtz Bart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan