Hoofdsponsor

1/35 Vignette "1st Fallschirmjager Division 1940" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wordt weer prachtig Danny !

Mooi stukje muur dat je daar reeds bouwde. Ik weet niet hoe je het dio in gedachten hebt, maar ik zou je muur toch niet gans wegstoppen achter die piano.
Misschien stond hij in werkelijkheid niet tegen de muur, of is hij door de blast weggeduwd ? Evt wat schuin zetten op wat puin ?

Ik ben maar wat aan 't brainstormen, maar je componenten wat schuin op je dio plaatsen geeft altijd wat meer variatie. Maar dat weet je wel. :8

We volgen dit met plezier, Danny.

Groeten Rik
 
Yo Danny,

Goed werk...de verwering van de muur is goed opgebouwd in de verschillende laagjes. Beschik jij over een airbrush Danny?

We blijven volgen.

Greetz Nico.
 
Yo Danny,

Goed werk...de verwering van de muur is goed opgebouwd in de verschillende laagjes. Beschik jij over een airbrush Danny?

We blijven volgen.
Greetz Nico.

He Nico bedankt,ik beschik inderdaad over een airbrush alleen word deze niet zoveel gebruik het word echt wel tijd dat ik daar eens een beetje verandering ga in brengen...;)
 
Yo Danny,

...dat moet je zeker doen. Je zult veel meer uit je werk halen. Dan kun je nog veel meer in laagjes gaan werken zoals bv je muur. Bij airbrushen kun je in je verflagen meteen al mooie kleurverschillen en dieptes creëren, iets wat bij het schilderen met een penseel moeilijker is en niet zo vlug gaat...in mijn opinie toch.

Keep up!

Greetz Nico
 
Hier zijn we weer met een kleine update jongens,ik heb verder gewerkt aan de vloer maar is nog niet afgewerkt er moeten nog de nodige pigmenten aan toegevoegd worden om het geheel geloofwaardig te laten overkomen.
Als ook de piano heeft een plaatje gekregen,er is gekozen om deze een beetje schuin van de muur te plaatsen zodat ik mooi het puin kan verwerken om het idee te bekomen dat onze Duitse vriend even een rust pauze neemt in een beschadigd huis langs de weg.
Bekijk hier dan even een voorlopige setting van het gehele gebeuren...

Afbeelding069-2.jpg

Afbeelding070-3.jpg

Afbeelding071-2.jpg

Afbeelding072-1.jpg

Afbeelding073-2.jpg

Afbeelding074-1.jpg

Afbeelding075-1.jpg

Afbeelding076-2.jpg

Tot de volgende update dan weer...
 
Prachtig Danny......dit is echt top man ....prachtig resultaat :nowink::nowink::nowink:
 
Zeg Danny, zo'n piano, heeft dat niet van die voetpedalen ? Ineens valt mijne frank ?! Nu, pedalen of niet, ik kijk ernaar uit om dit in het echt te zien, want jouw werk is NOG mooier dan !
 
Terug een meesterlijk tafereeltje, Danny. Die vloer lijkt net een echte marmeren vloer. Hoe heb je deze zo mooi gekregen?

Grtz Bart.
 
Danny, onze uitrustende Duitse vriend en die piano op de beschadigde oude vloer en achterstaand muurtje worden in een prachtige context geplaatst.
Al moet de piano nog z'n kleurtje krijgen,ik roep intussen al 1 woord Danny...............SUBLIEM!
 
mooi werk danny,doe zo voort
 
Zeg Danny, zo'n piano, heeft dat niet van die voetpedalen ? Ineens valt mijne frank ?! Nu, pedalen of niet, ik kijk ernaar uit om dit in het echt te zien, want jouw werk is NOG mooier dan !

Inderdaad Guy maar deze piano is nog niet afgewerkt of geschilderd,dat mooie hebben jullie nog te goed van me...

En alvast bedankt vrienden voor weeral deze mooie feedback ...
 
mooi hoor.
de soldaat lijkt me een beetje ongemakelijk zitten mischien kan hij met zijn rug tegen de piano hangen dit geeft een meer natuurlijke rust pauze ;)
 
Prachtig plaatje :)
Alles valt mooi samen.

Wat ik persoonlijk iets minder vind, zijn de voegen tussen de tegels. Als je deze op reële grootte zou zien, dan zijn ze wel iets aan de grote kant denk ik... ;)

Maar ik lijk nu een leerling die de meester aan het lesgeven is :D
Blijf verder doen, ik geniet van je updates ;)
 
Topwerkje weer... ik volg beyond en amazone wel een beetje, maar ondanks die kleine opmerkingen blijft dit een prachtplaatje... Daarom vind ik dit forum ook zo leuk, er zitten hier op alle gebied echte topbouwers waar ik als beginner van kan leren, en jij bent zo'n topbouwer in het maken van vignettes :)

mooi werk!

grtz Sheriff
 
Bedankt jongens met deze info ga ik zeker iets doen,wat de voegen betreft kan je wel eens gelijk hebben maar met het nodige puin zal dit iets minder zichtbaar worden...;)
 
Leuk gedaan, mar je zal je titel moeten veranderen.
Er zijn nl. geen pantservuisten in 1940.
tegen het eind van de oorlog zijn er een tiental FalschirmJaegerdivisies.
Keuze te over om iets in Italië of OostEuropa te plaatsen op een later tijdstip.
 
Leuk gedaan, mar je zal je titel moeten veranderen.
Er zijn nl. geen pantservuisten in 1940.
tegen het eind van de oorlog zijn er een tiental FalschirmJaegerdivisies.
Keuze te over om iets in Italië of OostEuropa te plaatsen op een later tijdstip.

Bedankt voor deze info Philips,gelukkig is het naamplaatje nog niet gemaakt...
 
Graag gedaan, zulke dingen vallen mij altijd direct op.
Blij dat je er nog iets kan mee doen.
 
Hey Danny,

Is indd heel mooi, misschien een kleine opmerking, (als je dit al zo mag noemen dan), ga je de soldaat zo in het miden laten zitten, of komt hij met zijn rug tegen iets te zitten, dit zou logischer zijn, in mijn ogen dan toch. Ik zie mezelf niet zitten midden in een huis op de grond, maar eerder tegen de muur of de piano. Of moet dit nog gebeuren ??
Anders geen comments wegens te heel goed gemaakt. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan