Hoofdsponsor

1/24 V.W. Kever mania [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen hij is zo goed als af , ik wil nu nog wel iets maken om hem op te zetten en natuurlijk met het motortje ernaast op het palletje iemand suggesties ?????
Hier zijn beelden van mijn kever versie
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Vrienden let wel op voor dat ge iets zegt de imperiaal ligt er nog maar los op die moet ik nog deftig plaatsen en de treeplanken ook nog vinden jullie hem goed ? ;););)
 
Er komen nog wel deftigere foto's misschien buiten opnamen of met mijn goede flitser ik zal wel zien
 
Mooi kevertje geworden hoor en mooie verbeteringen en aanpassingen.
 
Mooie Kever geworden. Benieuwd naar de eindfoto's...

MarkMark
 
Inderdaad een mooie kever. Het is vast en zeker gezichtsbedrog, maar voor de zekerheid: het lijkt net of bij de sierringen bij de koplampen onderaan afplaktape zit. Zal wel de weerspiegeling van de smetteloze lak zijn :)

En bij het rooster aan de achterkant zou je misschien nog een wash kunnen toevoegen, opdat ook die laatste stipjes blauw verdwijnen en de roostergaten er ook echt uit zien als roostergaten. Of met een speld schilderen, als je een vaste hand hebt.
 
Beste Roy inderdaad is dat gezichtsbedrog want ik heb helemaal geen afplaktape gebruikt en die rooster daar moet nog wat zien aan te doen want het was goed en met de wagen op te blinken van de vuile vingers heb ik gewone autopolish gebruikt en dat laat sporen na die ik er uit krijg maar dan zal het zwart er mee uit , ik ga nog wel iets proberen
Marc
 
Beste collega's na maanden zwoegen is hij af en heb foto's genomen in mijn garage :laugh::laugh::laugh::laugh:
Neen hoor ik heb iets geprobeerd en vind dat het best leuk is de grondplaat blijft maar de achterkant is iets dat ik nog had liggen om het een beetje aan te kleden
En wat is het verdikt ??????
hier is de Apotheose ( grapje )
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
en zo was het van ver
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooi ;)

wel brede velgjes vooraan, dat ziet 'Herr Polizei' niet zo graag :D
 
Ik vind het in ieder geval meer dan geslaagd.
 
mooi ;)

wel brede velgjes vooraan, dat ziet 'Herr Polizei' niet zo graag :D
Dat weet ik maar het is een old-timer en daar mag nu tegenwoordig in Belgie weer wat meer bij ( dit nu niet ) daarom is het maar een model
Marc
 
Mooi diootje Coache! erg geslaagd zo. Nog een of 2 raampjes en een halve garagedeur erin of zo en je hebt een mooi foto locatie

Ik zou alleen de V wat dichter bij de W zetten, u vrouw zou er nog iets van gaan denken :D


Edit: Beetje extra rommeltjes kunnen ook nog wel, olieblik(ken)/drum(men), garage krikje, poster van een lekker wijf en het is helemaal een top foto locatie!
 
Ok MarK ik snap het , het was maar de bedoeling om de achtergrond wat te verdoezelen maar ik zal het onthouden voor een volgende nu je het zegt ik heb nog een Snap-on bak liggen en een rolkrik die heb ik ook nog van mijn maat dat is nog een idee
thanks
 
Zeer geslaagd model geworden Marc. Ook je "fotolocatie" is goed gevonden.
Op naar de volgende...

Mark
 
Prachtig dio'ke en zeker netjes afgewerkt voertuig! :)
 
Goed gelukt, zoals al gezegd. Je projecten worden steeds beter... en je houdt er een aangenaam werktempo op na.

Nu ben ik erg benieuwd of je al weet wat je volgende project gaat worden.
 
Ik heb je bouw in stilte gevolgd, de wagen ziet er echt heel goed uit met leuke extra's, het enige en dat is persoonlijk vind ik het niet mooi dat de banden uit de wielkasten steken voor de rest is het zeker geslaagd model.
 
Hoi Dendave ik heb het al uitgelegd ik begrijp dat ook , maar ik kan niet ander omdat ik dat allemaal gekregen overschotjes waren van een oude Porsche en dat waren dezelfde remmen en trommels en ik vond die zo mooi dat ik het er moest hebben en ik vind dat het niet misstaat het zijn dezelfde wielen als op de "Herbie " en die waren ook verbreed natuurlijk niet zoals de mijne ( ik heb de echte gezien herbie ) ik ben vast van plan nog een te bouwen het is een zeer gezellige kit mooi afgewerkt en past goed
In ieder geval bedankt voor uw reactie
Marc
 
Zeer geslaagd zou ik zeggen, ik vind hem prachtig :)

Wat die banden betreft, het doet mij denken toen ik voor de laatste keer met mijn VW Kever naar de keuring ben geweest. Mijn wagen werd afgekeurd, en de reden was dat mijn banden aan elke kant 0,5cm (inderdaad 0,5cm!!) buiten de wielkasten uitkwamen :O
Gelukkig dat je met een model op schaal niet naar de keuring moet hé ;) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan