Hoofdsponsor

1/24 V.W. Kever mania [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey marc dit is toch echt wel een pareltje geworden. Ik les hier net alles door, lees dat je ideetjes zoekt voor een ondergrondje denk bij men eigen hij zou dat wel zo of zo kunnen doen, en PATS de volgende pagina staat hij al geparkeerd in een heuse garage,
Knap man!
Ik kijk al uit naar de volgende.
 
Hey Lightair bedankt voor het toffe compliment en dan te weten dat ik zowat alles maak van dingen die we thuis niet meer gebruiken een overschotje hier een oud fotokadertje daar als men wat zoekt en ge gebruikt uw fantasie komt ge heel heel ver , ik vind dat P.E. gedoe heel knap en waardeert uw model op maar de prijs die er moet voor betalen is in mijn ogen toch redelijk hoog . Wij zijn beide mijn vrouw en ik op pensioen en die inkomsten zijn in Belgie heel klein en als ge dan nog veel medicijnen moet nemen is dat een grote hap uit uw budget en daarom probeer ik het zoveel mogelijk met huis en tuin zaken te doen .
Mijn volgende bouw ben ik nog niet helemaal zeker wat het gaat worden een Golf 3 of terug een kever maar die zou ik dan eens willen verweren maar dan in een rat look stijl hoe weet ik nog niet en daar zal ik jullie hulp weer moten voor inroepen
Grtz Marc
 
Mooie kever, leuke setting zo in de garage en al je zelf gemaakte spul dan je niets anders zeggen dan een zeer geslaagd project.

Voor het verweren enzo moet je eens de verslagen van GUnit door lezen Marc.
 
Ok Ron zal ik zeker doen heb nu even een time-out ze zijn van onze gemeente de straten aan het heraanleggen en daar heb ik van geprofiteerd om van mijn voortuintje een oprit te maken omdat er zo weinig plaats is om te parkeren in onze straat dus efkes weg van het forum met een bouw wel volg ik de bouwen wel
Grtz Marc
 
Wat een mooie Kever is dit !!! En die typische knik in de voorste wielen, heerlijk gedaan. Btw een tankbouwer die auto's leuk vindt...I'm losing it !

Proficiat cocachke.
 
Hey GUnit dank u voor het Compliment maar weet dat dit deels door jullie komt , want dit is tot hiertoe mijn mooiste bouw ooit ( en ik ben er echt op mijn ouderdom (62 ) echt fier op ) ik heb zelfs in mijn glazen kast nog een platform gemaakt in draad waar hij boven alle modellen boven hangt door jullie goede adviesen en raad ben ik nu zover gekomen want anders was ik nog altijd schilderen ineen plakken en gedaan
Thanks Marc
 
Marc ik zie je reactie nu nog maar, met huis en tuin.materiaal kan je heel veel bereiken, en het maakt niet uit hoeveel pe.je verwwerkt inbje model het enige dat telt is het eindresultaat, en in dit geval is dat top :)
Wat je volgende project oon wordt ik volg ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan