Hoofdsponsor

1/32 Spitfire Mk V Hasegawe [!]

Bedankt voor de leuke reacties :)

Dit project (en helaas ook alle anderen) ligt al meer dan een week stil vanwege een modelbouw-dip. Momenteel heb ik gewoon geen zin om te bouwen, hopelijk is dit snel voorbij, want ik vind het helemaal niet leuk :(

Natuurlijk zit de situatie op mijn werk hier ook voor iets tussen. Ben in mijn opzegperiode, en over 11 weken weet ik of ik moet verdwijnen, of dat ik opnieuw wordt aangenomen. Geen leuke periode, ik zit met een serieus Damocles gevoel.

Groeten, Pascal
 
Bedankt voor de leuke reacties :)

Dit project (en helaas ook alle anderen) ligt al meer dan een week stil vanwege een modelbouw-dip. Momenteel heb ik gewoon geen zin om te bouwen, hopelijk is dit snel voorbij, want ik vind het helemaal niet leuk :(

Natuurlijk zit de situatie op mijn werk hier ook voor iets tussen. Ben in mijn opzegperiode, en over 11 weken weet ik of ik moet verdwijnen, of dat ik opnieuw wordt aangenomen. Geen leuke periode, ik zit met een serieus Damocles gevoel.

Groeten, Pascal
Het is zeer te begrijpen Pascal, dat je momenteel ook in een dip zit.

We duimen dan ook allemaal voor jou dat de situatie op je werk toch nog meevalt en dat je terug wordt aangenomen.

Het is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar laat de moed niet zakken!




Droop
 
Hey Pascal,

geloof in jezelf man, denk positief, dan komt het misschien goed. De bouw van de Spit lijkt goed te komen, maar je zit naturrlijk met je hoofd aan andere dingen te denken, wat begrijpelijk is.
 
Moed niet opgeven Pascal, blijven geloven in jezelf.....
Zowel op hobby- als profesioneel vlak.

Suk6 mate.

Grtz,
Beyond
 
Pascal, positief blijven denken, ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan, maar de modelbouw kan je gedachten wat verzetten. En je bent zo goed bezig, laat deze roes van inspiratie niet uitdoven he, deze bak moét de lucht in tegen D-Day (zegt de man met een C-47 nog steeds in de doos !!!) ! GUnit.
 
Tja, pascal, ik heb zelf ook al een tijdje niets kunnen doen. Ik mis het wel, maar ben gewoon te moe.

Ik hoop dat je snel weer je goesting vind. En dat je weer lekker kunt bouwen.

Misschien duurt de winter ook wel gewoon heel veel te lang.
 
Bedankt allemaal voor jullie steun, het doet me echt goed.

Morgen ga ik proberen om een beetje te bouwen, als is het maar een onderdeeltje schuren of zoiets. Ik wil echt uit deze modelbouw-dip geraken, de vorige heeft ruim 5 jaar geduurd :angry:

Jammer genoeg is het hiet enkel een modelbouw-dip, het is meer een kleine depressie. Ik lach al een paar weken niet meer, voel me niet al te best, en zit voortdurend te piekeren.

Maar vanaf maandag is het gedaan, dan gaan we weer genieten van het leven, en plezier maken. Hopelijk heb ik dan ook weer wat meer tijd om te posten op ons forum.

Dus tot morgen, of anders tot maandag.

Thanks mates ;)

Groeten, Pascal
 
Hey makker, doe het kalmpjes aan, maar kom wel terug hé, ik mis je updates van je prachtige werkjes ;)

Groeten,
Beyond
 
Gààn Pascal, kick azz my friend ! GUnit.
 
Helaas is de maandag nu weer voorbij, en geen update :angry:

Pieker, pieker, denk, denk, pieker, pieker, denk, denk, zo was het de afgelopen weken, tot vandaag. Heb op mijn werk gevraagd wat nu eigenlijk de bedoeling is, en wat ze met mij van plan zijn. De antwoorden waren positief, maar geven geen garantie voor de toekomst. We zullen dus wel zien.

Maar ik heb flink wat zitten lachen, en mopjes verteld. De donkere wolk is aan het weg trekken. Heb vandaag de Spit eens "vastgenomen", en langzaam begint het te kriebelen :)

Heb 2 heel leuke dingen gekocht, ik ga proberen om donderdag wat foto's te plaatsen. Het ene is de reuzegrote Spit, het andere is de Mercedes in tupperware-verpakking (rara wat zou dat zijn ? :P)

Nogmaals bedankt allemaal voor de steun. ^^

Groeten, Pascal
 
Hoi Pascal,

Het mooie weer komt eraan en dan gaan de dames kortgerokt paraderen enz.....
Dan komt het weer helemaal goed met de moraal :)
 
Jawel, eindelijk nog eens een update. :)

Het is niet veel, maar er is weer een probleem opgelost, en nu kan ik weer verder.
De vloer die ik uit verpakkingsmateriaal had gemaakt, gaf een probleeem met de verf : ze sprong er gewoon af :angry:

Dus heb ik een nieuwe uit messing-plaat gemaakt :



En zo ziet het eruit, met de nieuwe vloer in de romp (dryfit) :







Joepie, ik ben terug :laugh:

Groeten, Pascal
 
Laatst bewerkt:
Joepie, ik ben terug :laugh:

Groeten, Pascal

En hoe :ohmy:;)
Prachtig die vloer, ziet er beter uit dan die in verpakkingsmateriaal....

Blij dat je terug bent, nu kan ik weer genieten en leren van je updates :)

Groeten,
Beyond
 
Hey Pascal,

Goed om te zien dat je kopje weer in de juiste richting staat....
Is dat een messing plaat die je daar hebt gebruikt?
 
Thanks voor de leuk reacties ^^

@ ExSerCo : Dominiek, het is messing plaat met een dikte van 0,3 mm, op maat geknipt met een schaar. Is makkelijker te bewerken dan het verpakkingsmateriaal. Nu nog hopen dat de verf er goed op blijft zitten.

Groeten, Pascal
 
Ik zie het al, gaat helemaal goed komen.

Pascal, keep on going. ;)
 
Thanks guys :)

Dit weekend wat kunnen bouwen aan het voetenstuur en het zelfgemaakte halfronde spant. Het was een hele klus om dit aan elkaar te krijgen. Foto's volgend vanavond, want eerst moet er gewerkt worden ;)

Tot straks.

Groeten, Pascal
 
Gelukkig, Spitman is back in tha place ! En nu foto's mate ! GUnit.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan