Hoofdsponsor

1/50 spanten bouw pinas ( spiegelretour schip )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Dirk....die pompen zeker niet vergeten ....die waren van levensbelang.....laat maar komen die update's...:P:P:P
 
:laugh: afjager :laugh:
ik moet morgen eerst nog een hoop dekplanken zagen

en er zal nog wel een beetje tijt overschieten om de pompen en het trapje te maken hoop ik dus veel update zal het niet zijn morgen ;)
 
Dominiek de rechter kant op de onderste foto blijft hele maal open dus enkel de spanten. de liker kant word helemaal afgewerkt.
allee zo heb ik het nu tog in mijn hooft . het zal dus een halv inkijk modeletje worden ;)
 
Voor de knieen moet je niet bij deze boekenschrijvers zijn, maar even kijken gewoon in de echte schepen.
Hier even wat afbeeldingen van mij uit prive bezit.

1_friesland_018.jpg

1_friesland_020.jpg

succes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
thx rik maar dat zijn de knieén die aan de buikstukken zitten als ik me niet vergis .

swa had het over de knieén die onder de dekbalken zitten.

wel mooie foto s hoor 8)
 
Oke, de buikstukken is wat gevraagd werd. Mijn excuses.

1_friesland_023.jpg

Astublaft. :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Rik....bedankt voor deze mooie foto's...je moet al wel weten dat ik hier echt van geniet...je hebt ze me al ééns doorgestuurt...en nu kan iedereen er van genieten..prachtig ...maatje..:D:D:D
 
Ziet er goed uit Dirk, maar die vaten zijn met al dat werkvolk zo weer leeg :(. Geweldig idee om 1 zijde open te houden zodat je ook de binnenzijde kunt bewonderen.
 
Hoi Dirk,

ik sluit me aan bijde rest aan.
Je bent een mooi schip aan bouwen zeg.:):)
Hé Rik tof dat je een paar foto's -foto--foto- van je prive collectie aan ons wilt delen tof man!!!!ApplausApplausApplaus
 
wat mooi man dat ziet er geweldig uit 8)

ik volg dit graag voor mij ben je een prof:$8)
 
thx wim/ john/ ron ;)

laten we het bij beginnende bouwer houden ron .

maar thx voor de complimenten dat geeft moed om op deze wijze door te gaan ;)
 
de balken van het koe dek liggen er in en ik hoop dat alles er in staat dus kijk ff over mijn schouder mee en als je iets ziet dat er niet thuis hoort of iets dat vergeten is hoor ik het natuurlijk graag .
overzicht foto
fvl1lk.jpg

2jcaiax.jpg

2 pompen achteraan
jt9gjm.jpg

1 het kleine luik met trap
2 de pomp
3 mast gat
4 het grote luik

24m9jpi.jpg
 
2jcaiax.jpg

Prachtig genomen foto. Hiermee geef je ook meteen een soort "check " automatisch mee. maar geen nood je bent erdoor. Het is allemaal recht:P...

Ron.
 
:D thx ron

onder tussen ben ik wat prul aan het maken voor op het koedek.
jutte zakken met spesereién in
ze liggen nu te drogen zo dat ik ze kan schilderen als ze hard zijn
ook ga ik ook nog wat hangmatten proberen te maken voor jan soldaat

21cbiqa.jpg

289bhwi.jpg

de zakken zijn ongeveer 1 bij 1.5 cm
 
Houtsnuivers kunnen nog kleien ook :laugh:.
Netjes gemaakt Dirk, niet te netjes en dat geeft nu juist precies de juiste "look".
 
Ja prachtig Dirk....mooi ...mooi....en je gebruikt Das om dit te maken...alleen...spijtig dat het al aan het drogen is,anders had je b.v. met windel of iets in de aard de struktuur van het "zakeffekt" er in kunnen drukken...maar voor de rest...maatje ik blijf het zeggen ...goe bezig....:8:8:8
 
Schitterend werk Dirk. Dat koe dek komt helemaal goed.
Waarom wordt dat eigenlijk 'koe dek' genoemd.

Die specerij zakken zien er inderdaad heel realistisch uit!

Groeten, Rinie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan