Hoofdsponsor

1/87 scheepsbouw werf 17 eeuw [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawadde Dirk. Ge zijt uzelf aan het overtreffen hé.
Machtig mooi. Diep respect voor deze bouw.

Mark
 
Ik kom hier ook af en toe piepen, en ik moet zeggen, chapeau voor wat je hier aflevert...
Ik sprak dit weekend Mark Brown (de man van de figuurtjes) en hij was ook onder de indruk.
 
thx mark en koekie.

ik stuur Mark Brown wel elke keer een fototje als ik er één af heb het is ook dank zij hem dat ik al de figuren heb .
 
De foto in het zonnetje is erg mooi hoor! zeer realistisch gemaakt weer.

Fred
 
dirk , al de mooie reacties zijn meer dan dik verdiend , knappe modelbouw werk



tom
 
Nu ik deze in het "levende lijve" heb gezien kan ik maar één ding zeggen, Chapeau. Want dit is echt wel mooi en op zo'n kleine schaal.

Grtz Bart.
 
nog even zo door gaan en we spreken niet meer van zo staat het in Witse, maar zo heeft Dirk/Amazone het gerealiseerd.
chapeau Dirk voor dit prachtig museumstuk
 
Dit was in real live inderdaad erg mooi om te zien!

Fred
 
Prachtig Dirk :wow:. Als je in dit tempo doorgaat heb je de volgende keer wel in je eentje een hele zaal nodig :laugh:
 
Was gisteren echt verbaasd.
Ik dacht dat er slechts één dio gebouwd werd en dat we telkens de vorderingen zagen.
Maar het zijn er al 4 geworden.
En echt prachtig gedaan.
Museumkwaliteit noemen ze dat.
 
thx mannen en ik ben blij dat jullie het mooi vonden.

ik als fotograaf stel niets voor en modelbouw moet je ook echt gezien hebben om er een goed oordeel over te kunnen vellen want die macro fotos doen soms meer kwaad dan goed op somige momenten.

en tja als er bij de volgende leden dag 10 af zijn wat waarschijnlijk wel niet zal zijn want het grote werk komt er nu pas aan dan zal ik wel een halve zaal in gaan nemen :)

maar zo een opsteker van jullie geeft een mens wel de moed om lekker door te gaan .
 
thx danny.

het zal hier nu ff rustig worden omdat ik eerst het volgende schip helemaal terug moet opbouwen tot waar ik nu ben gekomen en daarna kan ik weer verder met dit toppic dus tot binnen een aantal weken ;)
 
deze week staan deze dingen in de reklame en laat die nu tog wel juist goed zijn van maat

serre.jpg

+ er zit al een mooie plastic rond voor het stof.
ik ga er hier een paar van halen dan kan ik mijn dios per 4 weg zetten

dat gaat me een 5 euro per dio kosten en dat is helemaal niet veel voor een schap + bescherming tegen het stof
 
Dat zal een goede koop zijn, beter dan op zolder zwieren hé ;)
 
Is meteen het ruimteprobleem voor de volgende ledendag grotendeels opgelost ;).
Wat zijn de maten Dirk? En waar is het te koop? Ik denk dat er wel meer mensen zijn die voor niet al te veel geld hun modellen stofvrij willen opbergen (waaronder ik zelf :) ). Vergeleken met de prijs van glazen vitrinekasten is dit niet duur (ja ollander heh :laugh:).
 
heeft niets met ollander te maken jan een vitrine kost nu eenmaal veel geld.
ze staan vanaf woensdag in de gamma in belgié dan wel , voor holland moet je maar eens op hun side gaan kijken

h 158
br 68.5
diep 48.5

als je een triplex plaatje op de schappen zet kan je er iets kleiners op zetten ook
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan