Hoofdsponsor

1/16 Old School kever [wip]

Hmm... ik weet niet of je pigmenten hebt, maar ik denk dat ik het zelf zou oplossen door wat terpentine op de gekleurde delen te deppen (met een penseeltje) en dan wat pigmentjes eroverheen te poederen; dan valt het niet zo op en krijg je opnieuw textuur. Of met bloem.

Ik kan me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat, als je het een paar extra laagjes verf geeft met de airbrush, je een egalere kleur krijgt.
 
Collega's het kwaad is geschied , ik heb geprobeerd om de vlekjes er uit te doen maar het ging van kwaad naar erger , dus het dak eruit en opnieuw begonnen en nu met andere stof met name :ohmy: een zakdoek ( ne propere hoor )
Het resultaat is beter de foto's volgen weldra eerst wat proritaire zaken doen
grtz Marc
 
Marc dat is spijtig om te horen...want ik vond de textuur wel prachtig...maar ok tweede keer goeie keer:):)...ik ben echt benieuwd:8:8:8
Sukses makker....:)
 
Maatekes ik ben er even terug want ben vandaag er nog niet toe te gekomen om iets te doen moest weg met een kameraad voorbij Tienen om een naar een camionette gaan te kijken
Maar hier is de foto van de nieuwe hemel gemaakt van een zakdoek

attachment.jpg

Persoonlijk vind ik het ok en het voordeel is dat het aanvoelt als velours en het enige nadeel ervan is dat ge niet kunt rekken
Marc
 
Dit ziet er inderdaad beter uit dan de T-shirt, fijner van structuur en mooier op schaal...
 
Ik vind het ontzettend knap gedaan en een veel beter resultaat dan de vorige keer. Mooi overal structuur, fijnere textuur en geen lijmvlekken.

Hoe heb je die plooien er nu ingekregen dan?
 
Ja Roy ik heb wel moeten snijden om het goed te krijgen en stukjes moeten overlappen en dan de overlap wegsnijden ongeveer als behang dat kan je ook niet plooien ,. Maar ik heb plaatsen gekozen waar het zo goed als niet opvalt b.v. achter de spiegel en aan de onderkant van de achterste zij ruitjes
Ik vind het ook goed en het voelt echter aan , niet dat je er de hele tijd moet gaan aan voelen, maar toch is het weeral een stapje dichter naar de werkelijkheid
Marc
 
Marc.....dit heb je goed opgelost...en het resultaat is prachtig...deze textuur is veel fijner...en komt nog beter over8)8)8)
Knap staaltje van plak en schilderwerk..............:)
 
Laatst bewerkt:
Proficiat Marc,

Ne krak in zijn vak zoals ze bij ons zeggen.
Het modelbouwen zoals het in het echt is, geen woorden voor wel respekt ( beetje jaloezie )

groet
Fred
 
Amai das proper gedaan Coach,mag je fier zijn want is idd een straf staaltje van interieurbekleding...!

Grtz yves,
 
Dat is een mooie dakbekleding.
Doe zo voort.
 
Beste , allerbeste collega's ik weet dat het zeer lang duurt mijn bouw van mijn geliefd kevertje omdat er in het leven zeker nu dingen zijn die een prioriteit hebben en daar ben ik nu mee bezig , toch heb ik nog tijd gevonden om iets te doen
Ik ben begonnen met een Sun-visor te maken , ik heb uit zeer dun aluminium de twee hoekjes gemaakt en dan uit een snoeppot
(doorschijnend ) een strip gesneden
Voorlopig heb ik het gekleefd gedaan met een plakstripje en nu zou ik graag uw mening hebben eerlijk of het goed is
hier enkele beelden

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Uw bouw makker
Marc
 
He Marc...weer iets prachtig wat je gemaakt hebt....die bevestigingsklemmen vind ik meesterlijk...maar kan het zijn dat normaal de sun-visor breder was en afgerond van voor...nogmaals ik vind het een prachtwerkje wat je gedaan hebt....:):):)
 
op zich niet slecht gemaakt, lijkt mij.
Maar ik denk dat de visor iets lager mag staan en mss best een ander kleurtje ipv doorzichtig "wit"
meestal zijn die oranje, rood, blauw, zwart....
 
Inderdaad Jordic,denk er net zo over.
Marc maat dat gaat een schitterende wagen worden
 
@ spaander ja ok maar ik vind niet hoe ik juist het sjabloontje moet maken
@ Jordic het is een kladwerk het moet nog helemaal afgewerkt worden en het komt in het groen of blauw
Het is maar een probeerseltje
Marc
 
Mateke...ik doe zeker geen afbraak aan je werk integendeel...maar dit is het grootste toeval dat je kan hebben ...maar er staat hier voor onze blok zo ene geparkeert nu...en ik zag dat.......:D:D:D....top maatje als ge zelf tevreden bent.....:):)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan