Ik zal met de tijd nog wel wat foto`s plaatsen.Ik heb er nog wel wat van.Maar ze geven wel mooi aan hoe overweldigend de russische subs zijn.De Typhoon is daarbij de allergrootste.
En nog een kleine update erachteraan.
De eerste 4 roervlakken zijn klaar.Ze staan weliswaar in de primer,maar gereed voor montage in ieder geval.
De stuurvlakken zijn ook definitief nu gemonteerd.
Later ga ik,waarschijnlijk,de huid simuleren door er met een roller de lak op aan te brengen.Dat geeft er in de juiste schaal,misschien de beste verhouding aan.
Wel moet ik nog een eenvoudige manier bedenken om de tegelranden te gaan simuleren(dus de naden).Maar ook daar zal een oplossing voor gevonden worden.Een van de kontakten,die ik via Mitchell heb gekregen,heeft bij zijn model van de KURSK(een behoorlijk stuk kleiner)de gehele oppervlakte bekleed met vierkante,ronde en rechthoekige stukjes papier.Een goede oplossing.
Maar daar ga ik deze KURSK echt niet mee bekleden.Gezien de oppervlakte zou ik dan waarschijnlijk ergens ver in 2010 ermee klaar zijn.
Maar daarvoor heb ik nog ruim de tijd.
De horizontale roervlakken zijn ook klaar,waarbij hier ook de stuurvlakken definitief zijn gemonteerd.
Ik heb hierbij de stuurvlakken in neerwaartse stand gemonteerd.Dit zag ik ook terug in een van de vorige foto`s.Ook wel logisch in het droogdok.
Het is allemaal gelukkig erg stevig geworden.Vooral de laatste roervlakken.Balsaplex heeft zich bewezen .
Een close up geeft aan,dat de oppervlakte dik,en eigenlijk te glad is geworden.Maar dat geeft niet,alle wegen staan nu weer open voor de details in de huid later.Tijd genoeg nog.
En hier moet het allemaal uiteindelijk gaan komen.
Wordt vervolgd.
Ron.
En nog een kleine update erachteraan.
De eerste 4 roervlakken zijn klaar.Ze staan weliswaar in de primer,maar gereed voor montage in ieder geval.
De stuurvlakken zijn ook definitief nu gemonteerd.
Later ga ik,waarschijnlijk,de huid simuleren door er met een roller de lak op aan te brengen.Dat geeft er in de juiste schaal,misschien de beste verhouding aan.
Wel moet ik nog een eenvoudige manier bedenken om de tegelranden te gaan simuleren(dus de naden).Maar ook daar zal een oplossing voor gevonden worden.Een van de kontakten,die ik via Mitchell heb gekregen,heeft bij zijn model van de KURSK(een behoorlijk stuk kleiner)de gehele oppervlakte bekleed met vierkante,ronde en rechthoekige stukjes papier.Een goede oplossing.
Maar daar ga ik deze KURSK echt niet mee bekleden.Gezien de oppervlakte zou ik dan waarschijnlijk ergens ver in 2010 ermee klaar zijn.
Maar daarvoor heb ik nog ruim de tijd.
De horizontale roervlakken zijn ook klaar,waarbij hier ook de stuurvlakken definitief zijn gemonteerd.
Ik heb hierbij de stuurvlakken in neerwaartse stand gemonteerd.Dit zag ik ook terug in een van de vorige foto`s.Ook wel logisch in het droogdok.
Het is allemaal gelukkig erg stevig geworden.Vooral de laatste roervlakken.Balsaplex heeft zich bewezen .
Een close up geeft aan,dat de oppervlakte dik,en eigenlijk te glad is geworden.Maar dat geeft niet,alle wegen staan nu weer open voor de details in de huid later.Tijd genoeg nog.
En hier moet het allemaal uiteindelijk gaan komen.
Wordt vervolgd.
Ron.
Laatst bewerkt door een moderator: