- Lid geworden
- 31 dec 2010
- Berichten
- 6.322
DJs mijn Russische mannen zijn meer van de zachte kant hoor
Vandaag even dat 1/16 project in de hoek gegooid en de KET-T erbij gepakt om de laatste dingen te doen (hoop ik )
Ten eerste de twee ventilatie roosters dicht gemaakt want het bleek dat de KET-T een late variant van de cabine heeft en die missen die twee roosters.
Ook een de constructie van de spiegels aangepakt, deze zitten bij de kit op een enkele stang en ik heb deze vervangen door een lange stang hoewel beide opties mogelijk zijn maar ach als ik dan toch bezig ben waarom dan niet wat extra werk verrichten
Oude situatie
Nieuwe situatie
Morgen nog even alles nalopen en nog de laddertjes van de cabine en achterspatborden erop lijmen want anders breken ze toch maar af als je ze er te vroeg op zet.
Nog een overzichtje want het blijft een imposant voertuig.
Op naar de 3 tone camo.
Ron
Vandaag even dat 1/16 project in de hoek gegooid en de KET-T erbij gepakt om de laatste dingen te doen (hoop ik )
Ten eerste de twee ventilatie roosters dicht gemaakt want het bleek dat de KET-T een late variant van de cabine heeft en die missen die twee roosters.
Ook een de constructie van de spiegels aangepakt, deze zitten bij de kit op een enkele stang en ik heb deze vervangen door een lange stang hoewel beide opties mogelijk zijn maar ach als ik dan toch bezig ben waarom dan niet wat extra werk verrichten
Oude situatie
Nieuwe situatie
Morgen nog even alles nalopen en nog de laddertjes van de cabine en achterspatborden erop lijmen want anders breken ze toch maar af als je ze er te vroeg op zet.
Nog een overzichtje want het blijft een imposant voertuig.
Op naar de 3 tone camo.
Ron