Hoofdsponsor

1/35 Ket-t [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen bedankt voor de positieve reacties.

De KET-T is gereed ^^ hier even een teasertje, de eind foto`s volgen nog omdat ik eerst een nog grondplaatje moet maken en wachten op mooi weer voor goede foto`s.

DSC_6866.jpg

Speciaal voor Guy, er zit toch iets op met rood en wit ook al is het geen ketting ;)


Ron
 
Ja, amaai mijn botten! :O
Je hebt hier (weer eens) een kunstwerkje naar voren gebracht, Ron.

Respect man!



Droop
 
Weer een machtige bak die onze Ron hier gaat afleveren. Ik kijk al uit naar de eindfoto's én natuurlijk de foto's die ik dan graag onderbreng bij de Afgewerkte Projecten. Daar begint zo stilaan een knappe reeks voertuigen bijeen te komen !
 
Dit is een machtig beest geworden met een heel speciale camo.
 
Zeer mooi afgewerkt Ron, prachtig gewoon....
Respect voor je kunnen.
 
dikke duim voor onze Ron !

Zit vol ongeduld te wachten op de eindfotoos.
Als ge wilt Ron , wil je er foto bijsteken, geschoten van onder af naar boven (schuin kikkerperspectief) ? dat zal indrukwekkend zijn ,zo'n foto van zo'n beest !
 
Als ge wilt Ron , wil je er foto bijsteken, geschoten van onder af naar boven (schuin kikkerperspectief) ? dat zal indrukwekkend zijn ,zo'n foto van zo'n beest !

U vraag en wij schieten de foto Peter ;)

De eindfoto`s van dit project dus, helaas zijn de foto`s het net weer niet ondanks dat ze buiten gemaakt zijn maar we doen het er maar mee :(

Het was een leuk project om te doen en ondanks dat ik het op een gegeven moment even niet meer zag zitten in de afwerking ben ik alsnog redelijk tevreden wat de afwerking betreft ook al zijn er nog enkelen puntjes die nog wel wat beter mogen.

Hier een rij foto``s voor het album.

Voor Famo
DSC_6910.jpg

DSC_6911.jpg

DSC_6915.jpg

DSC_6917.jpg

DSC_6920.jpg

DSC_6923.jpg

DSC_6925.jpg

DSC_6927.jpg

DSC_6928.jpg

DSC_6929.jpg

Ron
 
hey ron. da's een zalig beestjeuh. knap afgewerkt en idd via het kikkerperspectief komt dit monster echt tot zijn recht.

word dit een wedstrijddier of zal die enkel dienen om thuisbezoekers te laten kwijlen.

mooi.

groeten jonas.
 
Jonas bedankt voor je reactie en nee het is geen wedstrijd beestje omdat ik nooit aan wedstrijden mee doe en heel weinig beurzen afloop hooguit een beurs per jaar als het meezit.

Ron
 
Hey, :)

Awel dat ziet er een heel schoon beestje uit, gewoon een pracht exemplaar. ;)
 
Yep, ik sluit aan. Een knap resultaat waar je fier op mag zijn, proficiat!

Groeten, Erwin.
 
Bedankt é Ron ;)

Het is een prachtmachine
 
Bedankt voor de reacties mannen :wub:

Famo het is inderdaad wel een knappe foto zo van een laag standpunt genomen :)

Ron
 
Dikke proficiat met de Ket T Ron. De foto op aanvraag van Peter geeft exact de indruk die het voertuig verdient : monsterlijk mooi en indrukwekkend! Het enige wat ik nog wel zou doen, is de witte strepen op de baan ietwat verweren. Maar je levert een knappe prestatie, witte strepen of niet! After all, it's all in the vehicle!
 
Toppie Ron deze ziet er weer zeer mooi uit!!!!

Cheers,
André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan