Hoofdsponsor

1/35 Ket-t [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie update, die onderdelen zien er heel goed uit. Als je doel is om alles in één keer te laten passen, zal je waarschijnlijk geen teleurstelling tegemoet gaan :)
 
Dat doet me plezier Ron, goed dat je zo je fijne naadjes zo mooi hebt kunnen fabriceren, bij mij is het na het spuitwerk ook goed uitgepakt !
 
De laatse paar dagen bezig gehouden met nog wat onderdelen voor de achterkant, het waren niet zoveel onderdelen maar zeer slecht uit uitgelegd in de handleiding :huh:
Klein voorbeeldje, je moest zeven onderdelen ergens voor gebruiken en je had er maar vier nodig voor het onderdeel en dan kan je lang zoeken waar nu die anderen drie onderdelen moeten komen, dus veel denkwerk en fantasie is wel welkom bij deze kit.

Toen werd het tijd voor de spatborden en jawel problemen en dus de zaag erbij om enkelen steunen en onderdelen weer te verwijderen.
Na een uurtje of schuren,meten en nog meten en passen zitten ze er bijna op alleen moet ik de achterste resin steunen iets verwarmen om ze recht te krijgen zodat de achterste spatborden ook mooi vlak lopen.

DSC_6619.jpg

DSC_6620.jpg

En wat onderdelen die wachten op een bestelling plastic staaf van de juiste diameter om ook verder af te maken.

DSC_6622.jpg

DSC_6623.jpg

Ron
 
Serieuze werkzaamheden hier in deze topic !
 
Ja man het is hier precies Carrosserie Ron. Knap werk zeg.
 
deze aangebrachte details zien er goed uit, komt deze in een soort actie-pose, of komt deze uiteindelijk in rust te staan zoals op de foto?
 
Mannen bedankt voor de reacties.

Silenoz, Door de weinige informatie die over dit voertuig is te vinden helaas word hij gewoon als een rijdend voertuig afgebouwd.
Normaal gesproken zal ik nooit aan zo`n voertuig beginnen met zo weinig informatie :angry: maar door omstandigheden is dit nu dus wel gebeurd, vind het ook niet echt een probleem maar ik heb een hekel als ik niet weet hoe sommigen dingen er precies uitzien en hoe ze werken.

Ron
 
Ron, knap werk wat je hier laat tonen
bouw maar rustige verder zodat we kunnen mee genieten
van het mooi's dat je maakt

tom
 
Je onderdelen zien er proper uit Ron, ik zie dat je de bouw van dit model perfect in de hand hebt. Very nice!
 
Ik ga mee met de collega's, dit is erg net bouwen wat je hier laat zien Ron !
 
Ron, ik zie dat je het nog altijd in de vingers hebt ;)

En alweer een speciaal model....

Nice ;)
 
Mannen bedankt voor de reacties :)

Ik kon het niet laten vandaag om alles een keer te passen om te kijken hoe het er nu werkelijk uit gaat zien na al die tijd aanpassen van onderdelen en uitvinden waar alles en hoe alles komt te zitten en dus alles los op mekaar gezet :D

DSC_6625.jpg

DSC_6626.jpg

Hier heb ik het rek waar al die trek en sleep stangen zitten compleet opnieuw moeten maken omdat het originele onderdeel nergens op sloeg.
DSC_6627.jpg

DSC_6629.jpg

DSC_6631.jpg

Nu nog wat onderdelen zoals kasten onder de spatborden plaatsen en nog wat aanpassingen en dan is de bouw wel zo`n beetje gereed denk ik, dus nog een lange weg te gaan met die kleine karweitjes.

Ron
 
nice work ron. PE geeft toch zoveel meerwaarde aan een model. ga dit binnenkort toch ook eens proberen. waar bestellen jullie deze setjes.
 
Wauw , das nu eens een ferm stuk. Mooi gedaan tot nu toe !!

@ Trobwall : PE, Resine , Alu-lopen ,enz..... Kan je kopen op beurzen. Een site waar ik ook geregeld eens ga zien en soms iets koop : http://www.jbmodell.eu
 
Beestig model Ron, komt goed uit met die takel erop.
 
sluit mij aan bij mijn voorhangers , WAUW

ron prachtig werk


tom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan