Hoofdsponsor

1/35 Ket-t [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey, :)

Ziet er altijd impossant uit, zo'n beest, lekkerrrrr....:8:D
 
Top modelbouw werk ! Ik kan er niets anders van zeggen !
 
Ron das mooi om zien,zoiets eist wel veel werk en geduld denk ik he.Machtig mooi.
Patje.
 
Het begint mooi op te schieten, netjes gebouwd ron!!

Cheers,
André
 
Inderdaad, héél mooi werk, maakt me eigenlijk razend benieuwd naar het eindresultaat van dit uitzonderlijke voertuig.
 
Mannen bedankt voor de reacties en inderdaad het is een bakbeest van een voertuig :)

Burglar ook ik ben benieuwd naar de afwerking van het beestje ;)

De bouw is bijna rond gelukkig en ik heb geen hekel aan langlopende projecten hoor maar wel aan werk wat eigenlijk niet nodig is als de fabrikant iets meer aandacht aan zijn product had geschonken.

Dacht ik dat ik rond was met bouwen en toen kwam ik dit tegen, op een van kasten komt een ladder te zitten en deze opnieuw gemaakt want van het origineel bleef weinig over na het schoonmaken.
Toen ik de ladder op de kast wilde zetten kwam ik erachter dat de deur scheef zat :@ dus de enigste optie was een nieuwe deur maken.

DSC_6638.jpg

Toen verrassing nummer twee, de kast was schuin van boven dus weer de tube putty opzoeken.

DSC_6639.jpg

Nu nog twee laddertjes maken die op de achterspatborden komen en dan ben ik hopelijk wel klaar met de bouw.

Ron
 
ziet er goed uit, veel succes met de putty. komt er nog iets in het gaatje boven het tweede sport?
 
Silenoz er komt helemaal niets in die gaten en ik heb ook geen idee waarom er op die deur twee van die ringen met een gat zit, op het echte voertuig is het precies hetzelfde.
Ik denk zelf dat je daar een klink in kan duwen om de deur te openen maar waarom dan twee??

Ron
 
Silenoz er komt helemaal niets in die gaten en ik heb ook geen idee waarom er op die deur twee van die ringen met een gat zit, op het echte voertuig is het precies hetzelfde.
Ik denk zelf dat je daar een klink in kan duwen om de deur te openen maar waarom dan twee??

Ron

Om 2 klinken in te duwen ! :P
 
Zou kunnen dat er 2 sloten achter die gaten zitten en dat ge ze moet openen met Famo zijn 2 klinken of speciale sleutel. :wub:
 
Het zal ongetwijfeld zoiets zijn DJs want anders weet ik het ook niet.

ron
 
Mooi gesoldeerde PE, aandacht voor detail, jup, dit is een klasse bouw!
 
Ja dat komt op me over als vakwerk ! De stimulans op dit forum is toch niet te onderschatten, hoeveel we van mekaar leren !
 
Inderdaad GUnit het solderen gaat steeds beter door de tips die hier voorbij komen ,nog even en ik kan ook een modelleke knap in elkaar steken.

Ron
 
De laatste paar dagen bezig geweest met de cabine want die moet het eerst af voordat ik de buitenzijde kan afmaken :(

De kleuren die ik gebruik heeft ijn van Vallejo, Russian green voor de bassis en daarna licht over gespoten met een mix van het groen met sand.
Daarna een wash met raw umber olieverf zeer sterk verdund met WS, zeg maar een filter, om het groen wat te breken.
Daarna de randjes met sap green olieverf opgelicht en geblend , dashboard kastje heeft enkele filters met het sapgreen gehad zowel een gedeelte war de tellers inzitten ende het andere gedeelte heeft een rood filter gehad.
Details geschilderd zoals boven elke teller een geel half rondje wat een decal moet voorstellen.
En wat chippies aangebracht en toen gillend weg gerend :laugh:

Even een close up en een foto van een beetje de originele grote.
DSC_6661.jpg
DSC_6659.jpg

Ook de vloer is gestart met boven genoemde basis kleuren.
Toen alvast wat grof stof aangebracht met Humbroll matt 72 en hierover met Vallejo burnt umber wash.
Op de foto ziet het er wat vreemd uit net alsof de wheathering abrupt ophoud maar dit komt doordat het gedeelte met de wash echt zwaar matt is en het onbehandelde gedeelte een licht glans heeft.
DSC_6660.jpg

Ron
 
Zo'n voertuig vraagt gewoon om chipping
 
Inderdaad maar niet teveel he want het is een vrij nieuw voertuig dus wat meer proberen met kleur nuances om er leven in te blazen.;)
 
Die russen zijn harde mannen hoor ron dus chipping mag gerust. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan