Hoofdsponsor

1/35 Diorama "Wilkommen !". [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
GUnit.......man ik vind hier geen woorden voor...ik denk zelfs dat ,dat woord nog moet uitgevonden worden...:O:O:O Prachtig.....of zo als den Eddy zou zeggen"GEWELDIG"...dit is echt een primeur voor ons Forum..en dit wordt zeker "Best of Topic's"wat een inspiratie en perfektie...ik geraak hier gewoon niet weg om iets anders te lezen....:P:P:P:P
Gewoon voort doen maatje...je weet me echt te boeien.....:D:D:D

Ward....dat zou pas prachtig zijn....zo een Historische Havenstad..:):):)
 
Hey Gunit,

Had ik geweten dat jij zo'n mooie huizen kon maken, dan mocht je ons huis hier ook gebouwd hebben.
Enkel over die muren in kurk zouden we niet akkoord gekomen zijn. :laugh::laugh::laugh:


Alle gekheid op een stokje, ik sta hier echt perplex van wat ik allemaal zie.
Het is niet mijn gewoonte om regelmatig naar het dio-hoekje af te zakken maar naar dit draadje keer ik toch regelmatig terug.

Heb ik al gezegd dat ik dit zeer prachtig vind van wat je hier allemaal toont? Waarschijnlijk wel, hé? ;)^^



Droop
 
Hoi mannen, probeer maar eens niet gemotiveerd te blijven na jullie moedgevende woorden !

Zover sta ik op dit ogenblik :

nu.jpg

Tot later ! GUnit.
 
:D
Ik vind dat toch genoeg hoor Koekie !
 
Zoals zovele keren reeds geschreven, zeer mooi, GUnit.

Ben je van plan om een deel van het interieur te maken op de eerste verdieping?

Grtz,
Beyond
 
Hallo Kroket...gewoon even een klein beetje photoshoppen (krasjes ed aanbrengen en in de typische zwart wit kleuren van toen afdrukken) en d'er is geen kat die ziet dat het een model is !

RESPECT !
 
Beyond : er komt geen interieurtje in, daarvoor is de huissectie te smal. Maar ik zou er wel graag mooie raampjes in willen steken, met evt een gordijn of draperie erachter.

Jadefalconguard : wel, wat jij zegt is eigenlijk één van de betrachtingen : zo goed mogelijk de realiteit benaderen in de bouw van het geheel en dan via eenvoudig fotoshoppen eens zien in hoeverre mijn opzet slaagt. Zwart wit foto's maken, wartime look, én overtuigend genoeg om te doen denken dat het allemaal echt is !
Ach...en als het dan allemaal nog net iets te doorzichtig is, heb ik toch alvast een diorama waar ik het uiterste uit heb geperst.

Ik heb trouwens vandaag opnieuw aan de rechterkant van de poort gewerkt.

Waarom ? De contouren van de rechtse sectie waren net iets te gewoontjes, daarom dat ik het geheel een beetje breder heb gemaakt door steentjes bij te "metselen" en enkele balken in de muur bij te steken, voorzien van een eenvoudig snijwerk onderaan.
Ook werd de achterkant netjes afgewerkt met architectenkarton. Als later àlles klaar is, ga ik de rugzijden uniform airbrushen, voor een propere afwerking.

Als dit helemaal klaar is, ga ik verder aan de linkerhuispunt bij de poort. Dit wordt ook nog iets interessanter om naar te kijken later.

Voor :
HPIM8337-800.jpg

Na :
40-1.jpg

Ik kijk uit naar jullie indruk ?! Groeten en fijn dat jullie keken jongens ! GUnit.
 
Laatst bewerkt:
Laat de eer maar aan jezelf, G. !
Fijn dat wij van jouw modelbouwkunsten mogen genieten, man.
 
Guy ....man.....het word verdomd heel moeielijk...om de juiste woorden te vinden....om dit te eren en te loven....maar echt man...minstens moet hier een how to van volgen....en...echt als dit af is ...moet je zeker een paar wedstrijden meedoen....want dit verdient echt een zeer grote onderscheiding in de hogere regionen.....dit moet echt door iedereen gezien worden...;););)
 
Ik kan allen maar beamen wat onze drie vrienden hierboven geschreven hebben.

Prachtig, om de vingers af te likken ;)

Grtz,
Beyond
 
G, je hebt overschot van gelijk...het was een beetje gewoontjes.


NOT!
 
Ik bezit gene Photoshop, maar wat denk je hier van:

 
G. Koekie heeft je nu toch ontmaskerd hoor. :unsure:

Nee, hoor knap werk.

Nu blijf ik toch heel benieuwd naar hoe je nu gaat voegen. ;)
 
jees koekie ik wist nie dat in de vlaanders net het zelfde huis stond wat een toeval :P
 
Guy ....man.....het word verdomd heel moeielijk...om de juiste woorden te vinden....om dit te eren en te loven....maar echt man...minstens moet hier een how to van volgen....en...echt als dit af is ...moet je zeker een paar wedstrijden meedoen....want dit verdient echt een zeer grote onderscheiding in de hogere regionen.....dit moet echt door iedereen gezien worden...;););)

En ik ben het daar volledig mee eens.
Op naar de wedstrijdtafels !!!!!:D
 
Heb dit allemaal life mogen bekijken.
De foto's doen GUnit zijn werk oneer aan.
Het is nog mooier in't echt.

Erik.
 
:PGunit...ik vrees dat je ontmaskerd bent...zo kan ik het ook. Je neemt een zwart wit foto uit een boekje en je begint die in te kleuren....:P

schitterend werk gewoon....dees moet in eht echt worden gezien wanneer is de eerste ontmoetingsdag...deze moet van de partij zijn !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan