Hoofdsponsor

1/35 Diorama "The Rusty Admiral."(kruiwagen gevuld en af). [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Kawa, daarvoor bedank ik tegenwoordig feestelijk. Dit deed ik ooit voor een gekende producent en ik wacht nog op een deel van mijn geld en afgietsels. Meer kan en wil ik daar niet over zeggen omdat het een gentlemen's agreement betrof, mondeling en niet schriftelijk. Dom noem ik dit nu. Ondertussen weet ik dat er niet veel gentlemen rondlopen...een mens wordt wijzer en bedachtzamer.
 
aaah, jij hebt dat gedaan.
lijkt me wel leuk, tenzij het natuurlijk zo uitdraait he
maar een man met zulke kwaliteiten, jij zou echt iets in de artistieke sector moeten doen ofzo
 
Tjonge G, als je die zo op je vinger ziet rusten besef je pas wat voor een kunstenaar jij bent...

PRACHTIG!
 
Hoi Kawa, daarvoor bedank ik tegenwoordig feestelijk. Dit deed ik ooit voor een gekende producent en ik wacht nog op een deel van mijn geld en afgietsels. Meer kan en wil ik daar niet over zeggen omdat het een gentlemen's agreement betrof, mondeling en niet schriftelijk. Dom noem ik dit nu. Ondertussen weet ik dat er niet veel gentlemen rondlopen...een mens wordt wijzer en bedachtzamer.

Guy, misschien waren dat smeerl***** maar je moet niet iedereen over dezelfde kam scheren en als jeje kan indekken met correcte contracten dan zou ik een poging wagen.
Natuurlijk moet je er zelf zin in hebben en erachter staan.

Maar met jou qualiteiten kunnen we een productielijn zien die de puntjes op de i zetten qua modellen/kits/afwerking.
 
Alhoewel ik jullie woorden zeer apprecieer moet ik toch zeggen dat ik voor dit soort zaken niet meer de energie kan opbrengen. Ik wil gewoon doen waarin ik zin heb en dat delen met wie het wil.

Groeten ! G.
 
Precies Guy gewoon doen wat je zelf wil en dan heb je ook geen verplichtingen tegen anderen.
Lang leve de vrijheid.
 
Helemaal eens met Ron en jou G. Geen druk, rustig "genieten" van je werk, wat wil een mens nog meer ?

Mark
 
Hey GUnit, groot gelijk, doen waar je zin in hebt en wanneer je wil.
Dat u al tamelijk tevreden bent kan ik geloven. Ik zou al heel tevreden zijn.
Doe zo verder, het is echt leuk om je topic te volgen. Je blijft ons steeds verrassen.
 
Guy'tje,

ge hebt grote vingers man..... :):)
Neen, prachtig ding dat je gemaakt hebt, en indd het is klein, vandaar vol bewondering...;)
 
Sjonge sjonge, wat een vakmanschap, ik geniet echt van elke update. Respect Guy.

Grtz Bart.
 
Je werkje is prachtig.
En kom ik zopas deze foto tegen op internet :O
Ze hebben jouw kar zomaar eventjes geleend... ;)
 
Hoi mannen, hier had ik weldra de eerste foto's van de stalopbouw moeten plaatsen maar zover ben ik nog niet. Het hooi is stro geworden (heeft zijn reden) en ook de auto is klaar om onder de zoldering met strobalen geparkeerd te worden.

http://i112.photobucket.com/albums/n168/guygantic/57-2.jpg

Nog één dagje balen dus !!! En dan is het tijd voor een houten kar die ik op Crisis 2012 op de kop kon tikken voor nog geen 8 eurohttp://i112.photobucket.com/albums/n168/guygantic/1553239463.jpg

G.


Amaai, dat lijkt mij wel een mirakel hoor, hooi die strooi wordt ??? halelujah, zou ik zeggen :D

Wel goed bezig, die balen zien er fantastisch uit, en die oude k(n)ar lijkt wel echt te zijn, ik wilde ik dat allemaal kon.
 
Goeie reacties alweer, dan ga ik ervan uit dat we op de goeie weg zitten zeker !

Beyond, dat is een knappe foto en die ga ik ineens opslagen.

Dany, de kar versie 1 (resine) werd afgeblazen.

De scratched kar werd gisteren in het zwart gespoten en vandaag krijgt ze alweer een houtkleur, zo ben ik bijna terug op schema wat dat betreft.

De kruiwagen heeft nu goed kunnen drogen dus vandaag zou ik die graag willen afwerken.

10-20.jpg
 
Hela, hela, hela... Met wat heb je die kar daar gespoten ?

Carbolineum ? Dat is verboden hé ! Mag niet meer voor het milieu !

'k zal dit met veel belangstelling volgen. Ik wil nog een houten vat op mijn dio plaatsen, dus ik zal hier misschien iets leren...

Groeten Rik
 
Rik, nee, ik wilde ze eerst insmeren met carbolineum maar bij nader inzien nam ik toch maar zwart acryl omdat dit zich beter laat verwijderen in een airbrush.

Update 12, de houten kar deel 2 :

Na de satijnzwarte laagjes spoot ik een aantal lichte houttonen en na uitharding borstelde ik er licht verdunde Raw umber olieverf over. Deze werd weer grotendeels verwijderd toen het uitzicht van de olieverf vermatte (dan is de white spirit zowat verdampt). Hiervoor gebruikte ik een batterij wattenstaafjes die niet snel pluizen.
De houtnerf die erin gekrast werd met de vijl komt er nu al wat uit.

SDC14745.jpg

Na droging kan het aanpakken plank per plank beginnen met lichte washes. Ook moet ik al de bouten, nagels etc. nog kleuren langs de buitenkant...

Goeie zondag ! G.
 
Laatst bewerkt:
Alles is hier eigenlijk al gezegd vriend,schitterend werk man en zo'n leerrijk topic...
 
natuurlijk wordt het beter, er volgen nog roesteffecten, stof etc.
Ratticus, de nerven kraste ik er simpelweg in met een vijltje, en dan sneed ik de onderdelen eruit. Echt simpel dus.

Het is/wordt terug een juweeltje......echt (terug) een plezier om te volgen.

Maar het meest fantastische is, hoe hij regelmatig vermeld (net zoals vorig jaar op ledendag) hoe (poep)simpel het allemaal is :):
 
Nog steeds goed bezig, kan er ook niet meer over zeggen Guy.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan