Hoofdsponsor

1/35 Diorama "The Rusty Admiral."(kruiwagen gevuld en af). [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah daar is mijn fiets dus :)
 
Ja, ik verwacht toch ook nog een dames exemplaar Guy:D...
Goe bezig zou ik zo zeggen zo...

Mark
 
Mooi hoor :wow:
Kan je de spatborden niet uit metalen wegwerpverpakkingen maken? Rond een mal (euro?) vormen??
 
goe bezig G.

Zou je misschien niet kiezen voor een grotere contrastkleur? Bv. Blauw of rood verweerd?
 
't Wordt hier steeds interessanter.

Waar heb je die fietsen op de kop getikt ? :D:D:D:D8)

Aber heeft een update setje met geëtste spaken voor deze Tamiya kit.

Groeten Rik
 
:laugh::laugh::laugh:Dit wordt een fietskarkas mannen, en voor alle duidelijkheid, één is genoeg.:tongue:

Rik, de wielen heb ik niet van doen voor dit project, maar ik heb dus nog een tweede exemplaar om eventueel later in een ander dio te verwerken, met Aber upgrade natuurlijk.

ONLY for reference purposes !!!
8838-my-bicycle-doesn-t-work.jpg

Zo erg wordt het natuurlijk niet, op de mijne zit nog wat verf...euh, en een stuurke, een zadeltje. Geloof dat deze uit het water werd opgevist.:D
 
Laatst bewerkt:
wordt weer een mooie ,guy

...... zoals gewoonlijk :)
 
Hey GUnit, ik ben echt benieuwd om het eindresultaat te zien. Als ik uw refferentiefoto zie zal het terug de MAX worden.
 
Echt maar eentje, ik zou jullie niet graag twee keer vervelen met dit prulleke.
 
Jij ons vervelen?
Waar haal je het.
Je blijft ons verwonderen.
 
Allez dat stelt mij gerust Buzzy !

Update 16, fietswrakje deel 2 :

Ondertussen wat met de verfkes en de pigmenten gespeeld, morgen nog een zetje en dan ga ik verder met andere dingen.

3-23.jpg

- roestkleur acryl + inkleuren handvatten, fietslicht, zadel,

- haarlak,

- satijnzwart acryl,

- bewerking satijnzwart met water en ruw penseeltje om onderlaag weer zichtbaar te maken,

- raw umber olieverfwash,

- roestwash AK Light rust (niet echt nodig...),

- roestpigmenten in enkele tonaliteiten.

Maar zoals gezegd morgen nog een allerlaatste zetje en dan gooi ik hem boerengewijze in de kar zie !
 
Laatst bewerkt:
Weer een "beauty" hé G. Ik neem aan dat je met dat zetje geven bedoelde het zitje wat verweren ?;)
Het "leder" blinkt nogal hard voor zo'n "oud" vehikel...:D

Mark
 
knap fietsje :D prachtige kleur van het zadel, maar had hetzelfde idee als Interceptor hier zei...
 
Wat ik me afvraag: Hoe krijg je dat leder zo mooi en levensecht?
 
Dank mannen, inderdaad, het leder moet nu eerst even indrogen, zodat ik straks een laatste verwering kan toepassen.

Exserco, de glans komt van de gebrande sienna olieverf die ik gebruikte voor de lederkleur, het is slechts een wash over een acrylkleurtoon bruin.
 
Hola, da's hier een fiets aan sneltrein-vitesse !

Weeral prachtig afgewerkt, etc, etc...

Wat ik wel mis, Guy, zijn beide pedalen en het centrale tandwiel. Toch op zijn minst de krukken, evt zonder pedalen. Dat is iets dat zich minder gemakkelijk laat demonteren en wel aanwezig zal zijn op een oud 'wrak'.
De ketting werd vroeger gesloten met een slotje, (tegenwoordig is deze geklonken, dus een ketting zonder eind) en kan dus weg zijn.

Terzelfdertijd zal de dikke buis, waar nu je pen in zit, wat weggestopt worden. Want deze is niet zo dik van diameter en heeft een dunnere wand.

Verder niks op aan te merken. :$ Je lamp vind ik zelfs zeer geslaagd. Heb je de binnenzijde iets uitgefreesd ? Of hoe bekwam je die dunne wand ?

Groeten Rik
 
Oops, he did it again.....schitterend,netje G'ke :)
 
Hey,

Onzen Guy, van mecaniciën tot boerenkar-maker tot fietsen-afbreker, ge moet van alle markten thuis zijn makker, maar met een bijzondere finese en oog voor detail.
Knap werk Guy-ke ;)
 
Rik, bedankt voor de tip mbt. het gat waarin het trappermechanisme normaal zit. Ik ga dit nog wat verder uitboren dan, hoewel niemand er later acht op zal slaan, de fietskader komt namelijk tussen een hoop troep in de kar te staan. De kar moet het junkyard-hoekje van de schuur worden. Trappers ga ik niet installeren omdat de kit niet voorziet in mooie onderdelen. Het tandwiel is tandeloos en er zit bovendien een detailloze ketting op. De Aber upgrade biedt de oplossing maar ik hou het hierbij, de gierige boer heeft deze onderdelen gesloopt, voilà opgelost:P, en voor mij even geen uitgaven want heb recentelijk veel uitgegeven. De lamp heb ik met een boortje voorzichtig uitgehold.

Swaken, net terug van mijn trein en nu alweer tussen het boerengerief !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan