Hoofdsponsor

1/35 Diorama "The Rusty Admiral."(kruiwagen gevuld en af). [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel lofuitingen kunnen je schouders nog dragen G? ;)

Wederom is het gewoon prachtig om dit tot stand te zien komen.
 
Wim, ik ben al lang blij dat ik me niet vergaloppeer want da's rap gebeurd hier !

Heb een begin gemaakt met de rotzooi in de bak, zonder al te veel kleur (omgezet in zwart/wit) want de foto's trokken niet op de realiteit omwille van het slechte licht.

Toch een impressie :

SDC14777.jpg

Morgen volgt een echte update.

Groeten G.
 
Guy'ke, dit is gewoonweg prachtig.
Wat kan ik aan al die voorgaande lofbetuigingen nog toevoegen? Nikske, noppes, nul. Alles is al gezegd. ^^

Ik kan enkel zeggen dat ik het je niet nadoe. Mijn complimenten, maatje!!8)
 
Bestaat er zoiets als doctor in de wheatering technieken? zoja, dan heb jij die titel meer dan verdiend maat...
Niet normaal, prachtig werk. Ik blijf volgen en leren.

Een welgemeend dank u wel voor de prachtige tekst en uitleg.
 
Prachtig GUnit, geen woorden voor meer.
 
Zonet een foto genomen met daglicht, grappig om te zien dat nu het algengroen op de foto bijna verdwenen lijkt, terwijl het er natuurlijk wel nog zit.

17-15.jpg

Tot later ! G.
 
Tja, naargelang het soort licht kunnen kleuren idd verschillen maar dat maakt het net zoveel realistischer.
 
Hey G. net echt. lijkt net een kar die juist van het land komt met nog wat resten van de lading op.
Echt top.
 
Ik kom iedere update kijken, maar weet gewoon nooit wat gezegd behalve in herhaling vallen: Prachtig GUnit!!!
 
De afgesleten wielen en het typische kleur van oude stilstaande rubber wielen vind ik wel geslaagd
 
Pfff, dat is hier steeds hetzelfde... en iedereen heeft hetzelfde commentaar :

PRACHTIG ! Heel goed geslaagd, je kar, beste vriend.

Groeten Rik
 
Bedankt voor het kijken en commentaar !

Update 15, fietswrakje deel 1 :

Vandaag heb ik van een Tamiya fietsje (je weet wel, met die dikke spaken) een fietswrakje gemaakt. Eerst en vooral wilde ik de lelijke wielen eruit, want het wordt niet veel meer dan een oud fietsframe. Als dit bouwprojectje lukt, krijgt het frame een zwarte kleur met veel roest, en wordt het in de boerenkar gelegd, want de kar wordt een dumphoekje.

Ik heb gebruik gemaakt van fijn styrene spul. Het echte zwoegen zat hem in het spatbord, dat moet wat rond staan en tevens de vorm van een (afwezig) wiel volgen.

1-23.jpg

Morgen nog een achterspatbord en een dragertje...
 
Goh die fietsen, ik dacht dat ze nooit gingen komen, hier kijk ik naar uit:D
 
Mooi werk dat kleine ding , hol en rond ja dat kan problemen geven , maar goed gelukt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan