Hoofdsponsor

1/24 Customize my Kubel [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Jelle heb ik ook al aan gedacht maar zal het algemene niet TE donker worden ? Ik had gedacht licht beige of zoiets ik weet het niet
Jelle alvast bedankt , dit is al 1 optie op mijn lijstje
Bedankt
Marc
 
Ik denk dat het wel goed zou passen bij de donkere wielkasten.
Denk dat beige dan weer te ver afwijkt van de andere kleuren.
 
Aan de ene kant zou ik ook zeggen zwart maar de andere kleuren die je gebruikte zijn ook al aan de donkere kant en daarom zou beige de boel wat meer oplichten. Ik ga voor beige.
 
En zou muisgrijs dan misschien kunnen is iet of wat neutrale kleur ?
 
En zou muisgrijs dan misschien kunnen is iet of wat neutrale kleur ?

Geen slecht idee Coachke en zo bekom je dan in feite een 3-tone. Er bestaat zelfs een muisgrijs met een lichtbruine tint in, zou ook mooi zijn omdat dit wat nijgt naar de donkerrode carosserie.
Had je rood klaarder geweest dan zou ik zwart wel goed gevonden hebben, nu denk ik dat dit inderdaad het geheel wat te donker zou maken. Alhoewel, als je de bache in opgevouwen toestand laat, zal dit niet zo veel uitmaken op het geheel.
Beige of lederkleur zou ook een optie zijn als je contrast wil.
 
Hoi Erwin dat was ook mijn gedacht ik denk dat het dat grijs gaat worden met een tikkeltje bruin in dat ziet er goed uit bedankt voor het meedenken
Marc
 
Ik ben er nog eens de kubel loopt in zijn eindfase en ik wil jullie nog enkele fotokes laten zien voor dat ik de eindfoto's neem
Hier heb ik van koperdraad een uitlaat gemaakt naar een voorbeeld gevonden op het internet van een echte uitlaat het eindstuk komt van een versleten penseel waar normaal de haren in zitten Ook heb ik een vitessenpook gemaakt van een kopspeld en er een biljartbal van gemaakt ( in feite een snooker bal )
De rest zullen jullie moeten zelf beoordelen of het goed is let op hij is nog niet klaar achterlichtjes zijn gemaakt van een stukje sprue een gaatje in geboord en daar een druppel houtlijm laten op vallen laten drogen en transparant rood van Tamiya op gezet vooraan misten pinker in 1 glas van een Porsche het reserve wiel is een 13 inch band 1/24 natuurlijk maar ik kreeg die niet op deze velg dus de binnenkant eruit deels uitgesneden en nu lijkt op zo een thuiskomertje ( klein noodwiel )

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Dat was het nu nog proper maken en kleine retouchen doen en hem in de zon trekken ik zal er de legerversie naast zetten dan kunnen jullie het verschil bekijken

En nu jullie verdict
grt
Marc
 
Wat een heerlijk project is dat met een super mooi resultaat. Ik ben er grote fan van.
 
Een specialleke, dat is zeker :)
Geslaagd project zou ik zeggen...
Op naar de volgende (en dat wordt....??? ;) )
 
@ beyond dat weet ik nog niet efkes verder afwerken wat mooie fotokes maken voor hier met de militaire ernaast en dan wat opruimen en kuisen want mijn werkplaatsje is een echte stal geworden en nog het een en ander doen alhoewel ik er veel zin in heb , we zien wel he
Verder bedankt vrienden voor uw reacties
Marc
 
Beste vrienden voor mij is de custom kubel af heb nog enkele zaken bijgevoegd een buitenspiegel , een ruitenwisser en nog een verrassingske kijk maar

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

En wat vind ge ervan ??????
Marc
 
De gepimpte versie vind ik veel mooier dan de militaire versie. Mooi werk heb je hier neergezet.
 
Mooi werk, het is eens iets anders dan anders maar het resultaat is heel mooi!
 
Origineel is het wel, en mooi afgewerkt ;)
Maar toch zou ik gaan voor de originele versie (maar dat is persoonlijke smaak hé)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan