Hoofdsponsor

1/24 Customize my Kubel [done]

Schaal 1/24 - 1/25
nu ik het eindresultaat zie vind ik ze beide prachtig. zou je ze samen in een wedstrijd inschrijven? lijkt mij anders wel een leuk idee. ^^
 
Aan alle bouwers die gereageerd hebben op mijn kubel van harte bedankt ik wist niet dat ik nog zoveel positieve reacties ging krijgen
Grt
Marc
 
men klak af coachke, een erg knap werk,zou em direct op 1/1 willen............................
 
Knap werk, ik vind ze allebei supergoed, maar de gepimte heeft mijn voorkeur :)
 
Hey Arthur bedankt voor uw reactie , het heeft hier op het forum ook altijd een tweestrijd geweest , namelijk ik ben een enorme van de goede V.W.s en wil zoveel mogelijk modellen bouwen van V.W. daarom was mijn oog op een Kubelwagen gevallen en ik had die nog niet .
Maar kon ik mezelf toch niet overhalen hem om te bouwen naar een custom of iets in die aard , daarom had ik de vraag gesteld wat ik nu moest doen , en de meningen waren nogal verdeelt en dan kwam ik op het idee ( of iemand heeft me er een zetje toe gegeven ) om ze alle twee te bouwen . Daarom ben ik gaan zoeken en heb er zelfs 1 van de 2 gekregen van een collega bouwer die echt niet meer wilde bouwen , de kubel was al wel deels gebouwd en na wat demonteer werken heb ik hem dan helemaal in militair gebouwd en daarna dan toch de custom versie gebouwd en eerlijk ? Ik vind deze manier ok , en staan ze naast elkaar te pronken in mijn glazen kast
Groetjes
Marc
 
Ola, heb ik net gemist dat deze voorstelling afgelopen is, ( lijkt wel als in de film , op het einde in slaap vallen als de spannende ontknoping er aan komt.

Toch nog maar even bij gelezen van waar ik was gebleven.
Dikke proficiat, zo met twee naast elkaar geeft het een beter resultaat en zeker een meerwaarde om naar te kijken dan afzonderlijk opgesteld.
vgr Marc
 
Thanks Marc dat was mijn bedoeling ook omdat zoals hierboven vermeld wel enige tweestrijd was
 
Ongeacht wat mijn persoonlijke keuze is, ik vind beide modellen zeer geslaagd, en ik ben er zeker van dat beide een mooie aanwinst zijn voor in je vitrinekast ;)
 
De gepimpte Stahlhelm is wel heel origineel...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan