Hoofdsponsor

1/35 Crusty'n rusty Dodge WC 51 Beep. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh ja mannen, ik ga hier enkele dagen aan laten voorbijgaan in afwachting van m'n dioramaspullen die op komst zijn. Tot later dan !
 
mooi ben echt benieuwd naar deze build want de referentiefoto's zien er al HEEEEL KNAP uit....;)

damn Guy toch...
 
Dit blijft prachtig om te volgen, en een heel goede uitleg.

Grtz Bart.
 
Trobwal, gij zijt ne grapjas gij ! Binnenkort wil ik eraan beginnen haha !

Bart, delen is het schoonste aan deze hobby vriend.
 
blijft prachtig om deze te volgen
en zoals ik hier al gelezen heb zou je echt denken dat dit referentie foto's zijn
zo goed bezig dat er gene verschil meer is


tom
 
Betonmolen.

Bedankt gasten !

Nu de Comet staat uit te drogen bouw ik deze resin betonmixer.

De motorbehuizing heb ik gescratched want in de kit was dit een vol blokje waar je enkel gaas overheen moest kleven.

De mixer zelf was een onderdeel met een gapend gat in de wand ! Vullen en bijwerken dus !

SDC13064.jpg

G.
 
Hier even de boel bijwerken, de molen is klaar :

SDC13091.jpg

In de bak ziet dit er ongeveer zo uit :

SDC13117.jpg

En enkele oude, roestige schoppen mochten niet ontbreken, hier een in progress foto :

SDC13164.jpg

Tevens heb ik twee met cement besmeurde stellingplanken om erbij te leggen, foto volgt.
 
Laatst bewerkt:
Herken ik daar een roestig vat van op de ledendag? ;)

Kan je geen afgebroken steel aan één van je schoppen zetten?
En een truweel zou er ook nog goed bij passen ;)
 
En jij zegt dat je geen sportwagens zou kunnen maken....

knap werk Guy !! 'Gewoon' prachtig ;-)

inderdaad dat blauw vaatje ken ik van ergens

leg er ook een oude zak cement en wat baksteentjes bij :p
 
Gewoon te gek mooi G, jammer dat je deze niet bij had want was erg nieuwsgierig om deze in real life te zien.

Fred
 
Dat klopt Beyond, thuis heb ik er nog wat tijd in gestoken. 't Is zo goed als klaar dat vaatje. Geen gebroken steel hier, weet ge hoeveel tijd ik heb gestoken in die schopjes ? Er komen echter nog spullen in de bak.

Ratticus, ik ga een poging doen om er een uitgelebberde cementzak bij te fabriceren. Steentjes zullen niet ontbreken. Een strakke sportwagen bouwen zou ik echt niet kunnen !

Fred, als ie helemaal klaar is zal ik 'm zeker mee hebben, nu vond ik het gewoon te risky om het erop te wagen.

Heb 'n update van de laadbak tot dusver, weer enkele items erbij...

SDC13169.jpg

SDC13173.jpg

De stellingplanken werden gemaakt uit plastic card, bewerkt met een fijn vijltje voor de nerven en geschilderd en afgewerkt met cementresten.

Ook de stelen zijn plastic rod, bewerkt met een vijltje en geschilderd en geweatherd.

Er komt nog één en ander, de bak mag vol troep.
 
echt ongeloofelijk knap werk,ik heb blijkbaar wat gemist op de ledendag
 
duke, ik had deze niet mee, bang dat er iets mee zou gebeuren, staat nog niet op een display dus vervoeren is tricky...

Dank voor je toffe reply !
 
Guy jij blijft mij verbazen, ik wacht alweer vol spanning naar de volgende update.

Cheers,
André
 
ongelooflijk mooi werk g... Het is fantastisch om te zien hoe je jezelf voortdurend blijft verbeteren... Ik ken je nu al een aantal jaren en je werk gaat er nog steeds met elk model ongelooflijk op vooruit. Fantastisch hoe jij met kleuren bepaalde effecten weet te bereiken. Petje af. Ik heb u altijd al een zeer inspirerend man gevonden en dat is ook perfect merkbaar in je werk...
 
je wordt er stil van, altijd bij guy zijn werken...
 
Jullie schrijven hier woorden neer die ik ongelooflijk waardeer ! Zelf blijf ik m'n werk in vraag stellen. Het gebeurt zeer zelden dat ik mezelf een schouderklopje toebedeel en in dat opzicht ben ik dan ook een klier voor mezelf. Zelfs nu bij de eindmeet zit ik continu te muggenziften over ditjes en datjes. De kruiwagen bijvoorbeeld...ach we zien wel. Ik laat jullie straks oordelen want daarvan word ik het gelukkigst.
 
De waarheid mag gezegd worden GUnit en je werk is beter dan de bekende bouwers.
Wat je zeg over dat schouderklopje klinkt bekend in de oren ik ben ook nooit tevreden, wat ook wel blijkt uit mijn topics en hoop toch wel de helft van jou kunnen te bereiken.
 
Hier het zelfde probleem Guy de complimenten vliegen bij wijze van spreken rond de oren maar telkens vind je nog steeds iets dat beter kan,en geloof me maar dit is top werk wat je hier allemaal laat zien...;)
 
Het scheelt een stuk als je op een site als deze zit waar zovele inspirerende bouwers verenigd zijn, dat geeft een drive om telkens de lat hoger te leggen.
Bedankt Danny en Ron, jullie updates zijn ook telkens weer een feest om te bewonderen !

Ik heb de laadbak voor de lol nog eens gevuld nu er een nieuw item werd toegevoegd. Ik dacht dat dit wel een leuke manier is om de kruiwagen te presenteren.
Let nog niet teveel op de ketting links, want die heeft nog niets van weathering gehad. Ook de kruiwagen heeft nog nood aan aandacht.
De laadbak zelf, alsook de items erin, kregen her en der wat groene algenaanslag om een idee te geven van iets wat voorbij is, een hoofdstuk dat werd afgesloten...


SDC13206.jpg

SDC13222.jpg

SDC13227.jpg


Groet G.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan