Hoofdsponsor

1/35 Crusty'n rusty Dodge WC 51 Beep. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe m'n best amazone, tx !

SDC13247.jpg

SDC13248.jpg

Die kan ook bij in de laadbak...

Morgen verder...

Groeten G.
 
Tof gedaan Guy, misschien wat water in de kuip zetten??

Cheers,
André
 
Wauw..., sdfkkjskng... wat is het toch altijd genieten als jij foto's plaatst Guy.
Zo echt ,zo prachtig!
 
Ja, ik weet het. Het is al "afgezaagd" maar stiekem foto's gaan trekken van zo'n echte kuip en dan doen alsof...:P
WOW Guy, das weer een knap stukje werk. Hoe je die kleurschakeringen er in krijgt...:wow::O
Ook dat antwoord weet ik al : "gewoon" proberen... ;);):)
Ben benieuwd wat je nog uit je mouw gaat schudden ? Of breng ik je nu op ideeën om oude werkkledij er bij te gooien ? :wub:

Mark
 
Toch weer sterk verweerd hoor, ik ben echt benieuwd naar het volledige plaatje. Wat churchill zegt is nog zo'n geen gek idee, wat verharde mortel en een beetje bruin water. Zou een verlaten indruk geven.

Grtz Bart.
 
Churchill, op zich is dat water in de kuip best een goed idee, ik moet het alleen uitstellen omdat ik momenteel geen product in huis heb om dit te doen.

PeiperJ, bedankt, voor mijn kameraden hier moet dat in orde zijn he ! Goede foto's zijn daar een deel van.

Beyond, we doen ons best vriend !

Interceptor, de kleurschakeringen komen er eigenlijk voor een stuk vanzelf. Bij het afborstelen van de poeders ontstaan deze effectjes. Oude werkkledij ja, maak me nog wat gekker !!! Ik heb besloten om met de 'rekwisieten' op te houden, kwestie van overkill te voorkomen. Nu is het zaak om grondwerk, model en items met mekaar te verbinden door het aanbrengen van pigmenten, vuiligheid, bladeren, groene aanslag...Bedankt makker !

D-Day1944, dank je, het volledige plaatje is in progress, ik moet echter al mijn moed bijeen rapen om door te werken, die verdomde hoofdpijn krijgt mij stilaan op de knieën.

Blabla update :

Het grondwerkje is in progress, dwz. :
-MDF plaatje met matzwarte afwerking,
-stukje zanderige grond met wat schrale herfstgrasjes erop,
-wat afgestorven kruiden, weggewaaide eikenbladeren,
-Dodge gemonteerd in het geheel,
-laadbak voorzien van vuiligheid,
-gedemonteerde motorkap "achteloos" tegen de voorbumper geplaatst (Achteloos plaatsen kan heel gecompliceerd zijn als je Guy heet !),
-één huifboog op de laadbak gelijmd, de twee overige tegen de voorkant tussen de afgestorven planten verlijmd,
-platgereden en gedeukte olievaten in het plaatje verwerkt...

Binnenkort foto's van de eindresultaten.

Groeten van G 'Head ache' Unit !
*morgen een CT scan van de sinussen...
 
Sterkte Guy en ik hoop voor je dat ze snel de oorzaak van je hoofdpijn weten te vinden want het lijkt me geen pretje.
Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat worden als alle onderdelen samenkomen op een grondplaatje.
Succes en sterkte!
Gr Johanna
 
Churchill, op zich is dat water in de kuip best een goed idee, ik moet het alleen uitstellen omdat ik momenteel geen product in huis heb om dit te doen.

Heb hier nog wel een beetje product staan om een mooi waterplasje te maken.
 
wow wat een mooie mortel ton zo kom je ze zelfs in het echt niet tegen zo mooi 8)

als deze dingen wat lang stil staan zit er wel wat water in maar ze beginnen ook groen uit te slagen van de algen van binnen ;)
 
G, veel sterkte bij het onderzoek. Hopelijk vinden ze de oorzaak.
"Ik heb besloten om met de 'rekwisieten' op te houden, kwestie van overkill te voorkomen."
Kijk, daaraan zie je nu dat je inderdaad een heel goede modelbouwer bent. Je voelt zelf aan dat je moet ophouden met rekwisieten.
Ik zou weer al verder hebben gedaan en de rest van het "plaatje" uit het oog verliezen.
Ben echt benieuwd naar het eindresultaat.

Mark

P.S. ik stuur je nog een PB i.v.m. MOVELEO 12.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jip, het is zeker geen pretje, en zelfs uitputtend want ik heb me de afgelopen dagen door modelbouwland gesléépt !

Erik, dat product heb ik gebruikt en ik wil je alvast hartelijk bedanken want hoewel quasi onopvallend ben ik tevreden met het resultaat, geen halfvolle mortelkuip water maar een bescheiden opdrogend plasje.

Amazone, de algen zitten in het masterplan. Je reactie gaf me de push om dit effect uit te buiten.

Interceptor, op het einde is het een kwestie van uitbalanceren. Ook al stak ik veel tijd in een item (bijvoorbeeld de geroeste zeef), soms moet je dingen schrappen voor een beter effect.

DDay, het projectje loopt morgen af, als het weer meezit kan ik nette foto's maken. Toch heb ik m'n moed bij mekaar moeten rapen want zo'n hoofdpijnklachten ben ik niet gewend.

Om een idee te geven van het grondje en het opzet :

SDC13249.jpg

Grt, G.
 
Laatst bewerkt:
GUnit, gewoon kort en bondig, een waar meesterwerk. (nog veel sterkte ook)
 
Guy mijn complimenten man wat laat jij hier allemaal zien dit is meer dan modelbouw,als ik het in een woord moet zeggen "Adembenemend mooi" ....;)

Deze kan zo in AOM......
 
Applaus.............................en staande ovatie!
 
Subliem. Prachtige opzet, niet te veel, niet te weinig, juist "au point" Applaus
 
Prachtig Guy, ook een staande ovatie van mijn en mijne vrouw

spijtig van uw gezondheid, hopelijk gaat het snel weer wat beter.
Doe rustig aan neem een paar passen terug en geniet van de mooie dingen des levens.

groet Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan