Hoofdsponsor

1/35 Crusty'n rusty Dodge WC 51 Beep. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
je zou denken dat dit een foto is van een beestje dat ergens ten velde staat.

knap,g
 
Ik kijk uit om deze ooit eens in levende lijve te zien. De benadering van de realiteit is zo fenominaal. Lol het is net alsof de realiteit dit model benadert ipv andersom. Ik blijf volgen.... hehe kan ook niet anders, kheb hier een abonnement op :D
 
Peter, als het dio klaar is, moet het inderdaad zo lijken, heb al een massa pe herfstblaadjes aangeschaft...

Tom, je gaat hem zeker zien nadat ik er al die maanden als een kluizenaar op m'n zolderkamer aan gezwoegd heb. Er is een tijd van live tonen ook he. Na jullie niet aflatende moedgevende woordenstroom is dat het minste dat ik kan terugdoen ! Ik ga in een hogere versnelling wanneer het grondwerk zich aandient, dat is iets wat ik ook zeer graag doe. Het knaagt dat ik niet verder kan met m'n Comet momenteel, dus the only way is up !
 
Zoals altijd ferm knap Guy, heb d eindruk dat je (alsof het nog beter kon) nog beter bent geworden.
net echt.


btw: hoeveel borstels heb je hiervoor versleten ? ;-)
 
Hier van je gewoon van achter over, als ie klaar is wil ik deze zeker met mijn eigen ogen zien.

Grtz Bart.
 
Dit is wel heeeel mooi gedaan,amai! Ik heb deze ook liggen in 1/24 van italeri maar durf er al niet meer aan beginnen!:P
 
Ratticus, een borsteltje wordt beter met de jaren zullen we maar zeggen...

Bart, dat komt in orde !

bigrigger, dat zou anders zeer interessant zijn in die schaal ! Gewoon doen, dat zou tof zijn.

Kleine update, gisteren een zeef in mekaar gepruld, zag ik vroeger ook wel op bouwwerven.

SDC13234.jpg

G.
 
Waarom staat deze nog tussen de auto´s???? Het is zowaar een diorama aan het worden! ( En wat voor één):laugh::laugh::laugh:

Fred
 
Hoi Fred, ik wil eigenlijk overgaan naar "diorama's" op het ogenblik dat ik start met het grondwerk, deze spullen zitten immers allemaal op de auto.
 
Was ook als grap bedoeld hoor G! Vind het gewoon geweldig wat je hier laat zien!!!

Fred
 
Dank je Fred, ik had het kunnen denken !!!
 
Zo Guy dit is echt een plaatje, zou het niet een idee zijn het geheel bij elkaar te voegen in 1 topic? Niet dat hij mij veel uitmaakt, vind wel wat ik zoek .....
De combinatie van kleuren geeft een herfstachtig idee .... nu de rest nog .....
 
Hallo Jip, het wordt een herfstsetting in elk geval, omdat de kleuren hier het best tot hun recht zullen komen. Als ik klaar ben met alle items die in de laadbak liggen, komt er een dioramatopic.
 
Vandaag een 1/3 afgezaagd olievat gemaakt, metsers deden dit om deze als mortelkuip te gebruiken, gisteren kreeg ik dit idee toen ik met de trein een aannemer passeerde en er enkele in z'n dump zag liggen.

Van Milliput een fijn plakje rollen, van hoogte snijden en over een bestaand 1/35 olievaatje drukken om de bult rondom erin te krijgen. Ook een bodempje drukken is kinderspel. Na uitharding lijm ik beide delen en werk bij met een schuurpapiertje waar nodig. Daarna primer, roestkleur, wash, pigmenten en kleur...ge kent het he...;)


SDC13235.jpg


Groeten G.
 
Super wat je hier allemaal laat zien.
De opbouw van je dio zal ik nog met meer interesse volgen, want ook dat zal meer dan waarschijnlijk een topcursus worden voor een prutser zoals mezelf.

Grtz,
Joost
 
Super idee van dat roestig vat Guy! Maar zou aluminium niet realistischer zijn? Zo vanuit een bakje lasagne of afhaalchinees. Het metaal van een vat is toch echt niet dik. Tis maar een ideetje hé
 
Joost, ik heb uw verbluffend mooie werk gezien, dacht zelfs dat het plastic kits waren en bovendien ook nog 'ns knap afgewerkt.
Altijd welkom he, binnenkort het diorama, is lang geleden, we zien wel...

Beyond en Ratticus : 't is echt simpel ! Doé en zie het zelf...:)

mad ice, ik heb het praktisch papierdun gerold en er komt nog een laag droge mortel tegen, ik zal er alles aan doen om het realistisch genoeg te maken:$
 
het vat ziet er goed uit hoor.

en op een deuk moet je niet kijken wand die vaten worden smorgens eerst uitgeklopt met een hamer om terug proper te zijn om nieuwe mortel in te doen

maar met mortel er in is het wel mooier hoor al is het maar wat op de bodem en de binnen wanden. ;)
gaat heel mooi worden ik voel het nu al 8)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan