Hoofdsponsor

1/7 Christoph Waltz buste 1/7

ow ja, Johanna...leukje hier te zien!


ik verwelkom gaarne een goed figuur- en tankschilderes: Johanna.

ff geduld Johanna.
 
liet mijn vriendin, als onafhankelijk persoon :-) even kijken. Zijn nog wat dingen.
 
lekker op het werk, gaat allemaal door ...

tussendoor wat dubben op een plaatje, altijd goed.

DSC_0108-1.jpg

maar allee,...wat unne klus.

was ik maar bij de tanks gebleven ( not)

:-)
 
heel persoonlijk...hoop ik dat ik wat snelheid in mijn proces ga bouwen.
Natuurlijk tellen resultaten op het eind maar ben nog nooit zo lang bezig geweest het naar de zin te krijgen.

bedankt man.
 
Ja, dat is hem helemaal René. Nu terug wat haar op zijne knikker en hij is perfect.
Ik doe het je niet na. Machtig mooi.

Mark
 
Inderdaad, zoals Mark zegt, blijf er nu af Rene, dit is hem (opnieuw) helemaal.
 
Ik ben heel bang Mark als ik hiermee gedaan heb ik het mezelf ook niet nog eens nadoe :-)


toch heb ik een grote voorliefde voor psychopaten om te sculpten, of beter gezegd, acteurs die geselecteerd worden om dit inlevingsvermogen.
Daniel Craig heeft dit ook, Alan Rickman, Ralph Fiennes toch weer.

heej, fijne dagen allemaal!

René
 
zo wil ik hem precies laten kijken, beetje tussen 'heum, hmmmmm en eh eh' in en tegelijkertijd 'ik ben een ernstig persoon' :-)

Ik ga die Christoph ooit aanklagen omdat hij zo'n onmogelijk hoofd heeft :-)
 
Ziet er toch af uit als je het mij vraagt.
Tijd voor een laagje verf?
 
Ja was ik ook aan 't denken Beyond.
Tijd voor een kleurtje René ?

Mark
 
mijn handen jeuken om weer eens te schilderen. In dit opzicht zou ik me moeten spoeden om de buste snel klaar te maken voor de casting.
Waar ik meestal van mezelf vond dat ik aardig kan schilderen loop ik bij het sculpten nog tegen wat zaken aan.
Ik had bof dat ik wat foto's trof van Christoph op het net met een kaal hoofd. Ben wat meer gaan aanzetten en ben nog bezig de zaak aan het uitlijnen.
Als de schedel is afgebakken bekommer ik me om het kapsel, dat zou nu beter moeten gaan.
Door de aanpassingen is het hoofd groter uitgevallen tov de buste, moet nog wat gebeuren.

Als ik in het grijs helemaal tevreden ben hoop ik op een zuiver gietsel en ga ik hem schilderen.
Ik doe deze nu al meer dan een jaar met zoveel liefde, heb ook nog een zware zwak voor deze acteur en dan moet het ook goed zijn.
Ik zit nog een beetje met zijn neus ook.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan