Hoofdsponsor

1/7 Christoph Waltz buste 1/7

sdfkkjskng die onderste foto !:ohmy: Ik zou zo vertellen waar ze verstopt zitten :laugh:
 
kleine veranderingen maar ook een grote.
Zat in kaaklijn en meer volume in schedel.

DSCF0063-7.jpg

DSCF0061-4.jpg

DSCF0060-7.jpg

DSCF0059-7.jpg

DSCF0058-7.jpg

DSCF0057-10.jpg

DSCF0056-8.jpg

DSCF0055-8.jpg

DSCF0054-5.jpg
 
Rene, ik sta steeds versteld hoe een buste bij jou ups en downs heeft. Halverwege was je me ff kwijt in de gelijkenis en nu zit je er terug bal op. Vooral in zijn profiel, 2 druppels water. Hij heeft charisma!!
 
Ja Tom vind ik ook. Ik zou er persoonlijk nu niets meer aan veranderen René. Hij is helemaal gelijkend nu.
Pracht figuur.

Mark
 
bedankt Tom.
Nog wat kleine dingen, toch de smile bij mezelf bezien en hoe te vertalen naar zijn hoofd.
de ups en downs zijn wel te verklaren, een echte vanzelfsprekendheid heb ik nog niet in werkwijze en pak het telkens beetje anders aan.
Het is net als op je werk, vaak sleur maar soms heb je een goede dag en zie je opeens alles helder.
had wat navraag gedaan, gewoon hoe of wat een goed sculpter er nou van vond ( vorige sessie), hij vond het gezicht een beetje 'odd'.
Dat moet je tegen mij zeggen, dan pas ga ik los.
Hij had wel gelijk maar hij kon me niet vertellen waarom, dat is soms zo.
Opeens zag ik dat de kaak onder iets langer moest langs oor, hij geleek een beetje op Beavis eerst.
Hij vond ook dat ik beter eerst verder deed met Tony want die vond hij immers gaaf, gewoon wat afleiding.

Ik ben té gefixeerd en wat ik in mijn kop heb heb ik niet in mijn kont :-)
 
Hahaha lol Rene, die uitdrukking heb ik van mn grootmoeder overgenomen

"wat ik in mijn kop heb heb ik niet in mijn kont"

Je bent een echte perfectionist en dat lust ik wel, alleen moet je ergens toch voor jezelf kunnen zeggen ok, dit stuk is af. En je perfectionisme neem je mee naar je volgende project. Allez das toch tenminste hoe ik het bezie bij mn modellen. Het is gewoon een enorm leerproces.
 
ja weet ik Tom.
Maar dit is toch beetje anders. Al die moeite erin gestoken en dan achteraf een gevoel hebben van, ****...het had beter gekund.
Zeker als je hem gaat gieten.

DSCF0070-4.jpg

DSCF0069-6.jpg

DSCF0067-4.jpg

DSCF0065-5.jpg

DSCF0064-4.jpg
 
Mooie vorderingen Rene !!! je bent niet gauw tevreden lees ik ,, hij ziet er zeer goed uit .
 
Van nature ben ik een tevreden mens, dat is het niet.
Maar met dit materiaal kan je tot het gaatje gaan en hoe meer tijd je neemt, des te meer je ziet.
 
Hij kan alle ogenblikken zijn vulpen boven halen om te beginnen schrijven...
Prachtig gewoon.

Mark
 
och ja, die pen en zijn schrift. Ook speciaal voor dat doel het pennetje even bijvullen.
DSCF0071-6.jpg

DSCF0072-5.jpg

DSCF0073-3.jpg

DSCF0075-4.jpg

DSCF0076-4.jpg

DSCF0077-5.jpg

DSCF0079-6.jpg

DSCF0080-4.jpg

DSCF0081-5.jpg
 
yes....

ga zo 'the green Hornet' kijken.
Mogelijk zie ik meer.
 
haha, bloed zweet en tranen.
ben iets analytischer te werk gegaan.
waarom moet ik me druk maken om volume kapsel als de schedel niet eens lekker zit?

een Ed Kowalczyckhoofdje nu dus even.

zo dadelijk meer...
 
He René, nog niet tevreden? Ik vond het er goed uitzien, maar ja, misschien ben ik minder kritisch en wellicht zou een verfje wat meer aan het uiterlijk toevoegen. Ik ben dan ook meer een kwaster dan een sculpter ;)

Gr Johanna
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan