Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch is het een zeer mooi schip hoor. Ik weet uit ervaring (heb deze zelf gebouwd) dat dit een uitdagend schip is. Maar misschien niet helemaal jou style...
Als er belangstelling voor is zal ik de Mississippi ook meenemen. Die heb ik laatst ook meegenomen, maar onderweg werkten mijn zweetklieren extra hard . Hoop dat de weg richting Antwerpen een beetje zonder hobbels is .
Een extra buske deodorant meebrengen ook dan hé...
Dank je Davey!
Rik, op zich ziet het er niet verkeerd uit inderdaad. Ben nog een beetje aan het dubben over de afwerking. Op het achterdek wil ik het een beetje in de olie zetten en daar waar ik nu bezig ben wil ik delen in het rood zetten, maar meer verweerd rood.
Ze zijn er in zo veel uitvoeringen, heel veel bonte ook, dat eigenlijk alles mogelijk is .
Dominiek, dan zal ik haar volgende week meenemen, en de Bon Retour. Als er belangstelling voor is zal ik de Mississippi ook meenemen. Die heb ik laatst ook meegenomen, maar onderweg werkten mijn zweetklieren extra hard . Hoop dat de weg richting Antwerpen een beetje zonder hobbels is .
Ik hoop trouwens dat er meer modellen te bewonderen zijn.