Hoofdsponsor

1/350 Bismarck restauratieproject (Tamiya 1/350) [DONE]

Het wordt hier nat, zie ik. Toch nog wat meer plaatjes, alle relingen die ik heb zitten er op . En ik zou er nog meer moeten hebben.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De barbettes achteraan heb ik weer gemaakt van stukjes PE-fret. Die moeten nog gespoten worden.

attachment.jpg
 
Netjes bezig, al veel mooie zaken aangepast. En op deze schaal is het best niet altijd even makkelijk.
Blijf ik met plezier en aandacht in stilte volgen :)
 
Hey,

Indd, daar zit al wat werk in :)
Mooie vorderingen :)
 
Dit is een serieus prachtig restauratieproject hoor. Chapeau!
 
Merci voor deze reacties. Hier nog een update over de barbettes, de ankerkettingen en de kokers voor reinigingsmateriaal van het hoofdgeschut.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Steven.wat een pracht van een mastedont sdfkkjskng....je ziet dat je ,je gevoel er in legt...gewoon subliem man.....;);)
 
Bedankt, Spaander. Hier zitten de gescratchte stukken op het dek, samen met nog een stukje reling dat ik op de grond heb teruggevonden.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Wow gewoon geweldig , ken er niet veel van omdat mijn interesse ergens anders ligt dat weet je wel he Steven , maar niettemin vind ik het toch fantastisch gedaan
Marc
 
Hey,

Heel mooi verwerkt, maar toch en kleine vraag, zijn die 'blokken' niet wat aan de dikkere kant voor die schaal, of wordt ik bedrogen door de foto's.... :)
Anders, heel goed bezig ;)
 
Dat klopt. Dit was de enige maat Evergreen staaf die ik had liggen, maar anders had ik 50 strookjes uit een plank moeten snijden. Om die gelijk van afmetingen te houden zou me te lang beziggehouden hebben. Ik heb ook geen referentiefoto voor die profielen, ik moet naar de tekening kijken en ik kan daarop ook niet alle posities checken (omdat Bruno er boven hangt bijvoorbeeld).
 
Hier zijn de blastbags voor het hoofdgeschut geboetseerd uit Milliput.

attachment.jpg

attachment.jpg

Dat moet ook voor de zes kleine koepeltjes maar die zitten al vast. Ik ga me dus in bochten moeten wringen.
 
Merci Dirk.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu zitten er overal zakken en kunnen die geschilderd worden.

attachment.jpg

De davits zijn ook al vervangen, nu de boten zelf gaan schilderen.
 
Ik heb nog wat aan de davits verdergewerkt.

attachment.jpg

Daarna heb ik uit juwelendraad de twee stukjes ontbrekende reling gemaakt rond de afstandmeters achteraan.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Dat kan nu gespoten gaan worden.
 
Hey,

Jaja, dat komt goed. Mooie railing die je gemaakt hebt, geeft een meer verfijnd uitzicht, knap ;)
 
Bedankt Swaken. Vandaag wat aan het schilderen geweest.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Echt te gek en veel respect voor deze knappe werken super topic om te volgen...
 
Hey,

Indd Danny, het schip ondergaat hier een hele metamorfose, en het is bovendien mooi uitgevoerd.
Schoon werk Steven, ik vermoed dat we hem wel eens zullen zien verschijnen op een of ander beurs.... :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan