Hoofdsponsor

1/24 VW Polo R WRC 1/24

Schaal 1/24 - 1/25
Neenee er zitten riempjes bij hoor maar het probleem is die deftig te kleven zonder teveel gesmos , ik gebruik sec lijm maar dat word dan hard of de riem word dan te breed om door die gleufjes te gaan
1x lukt maar geen twee x door hetzelfde gleufje want na de eerste x rafelt het al goed uit en daar heb ik problemen mee
 
Dan is het misschien toch praktischer om het even met één van bovengenoemde tips te proberen om ze zelf te maken?
Wie weet bekom je een mooier effect?
 
Interessant filmpje, kreeg gelijk goesting om een auto te beginnen bouwen...
Maar denk dat ik best eerst afwerk waar ik mee bezig ben...
 
wow zeeeer interessant maar die tape he waar moet ge er aan geraken he
dank u Anthony
 
Had ik hierboven al gezegd Marc , in de AVA oa kun je dat vinden
 
Morgen komt het binnen " Bol " moet toch geen verzendkosten betalen
Deze is 3mm breed
 
hey Kulgan deze heb ik zelf juist besteld reden de andere ( had het niet gezien )was afplaktape komt ook van pas hoor
grt
Marc
 
Morgen komt het binnen " Bol " moet toch geen verzendkosten betalen
Deze is 3mm breed
Neen verzendkosten betaal je bij Bol niet... die zitten ingecalculeerd in de prijs, wat wel valsspelen is, geen probleem wanneer je 1 rolletje bestelt, maar van zodra je meerdere exemplaren bestelt ben je gejost. (kijk maar eens naar de potjes modelbouwverf).

Ben je zelf nog eens naar de Zwarteberg geweest Marc ?
Ik was er vandaag "naast de deur", namelijk de Kemmelbergwandeling gedaan, heerlijk... voor het naar huis terug rijden toch even moeten inhouden om aan de rotonde niet naar links ipv rechts te gaan, anders zou het met de betalingen wel weer fout hebben kunnen lopen als ik in de Bellestraat zou zijn beland. (niet dat nu alle betalingen zullen kunnen gebeuren overigens).
En ik rij overigens met een Polo TDi uit 2012... al zijn mijn schokdempers om zeep en doet de motor raar wanneer het te warm wordt.
 
het zijn toch goede motoren en auto's ook roesten niet schokdempers steek ik gewoonlijk zelf en koop ze bij autodoc scheelt veel tegenover de originele
Ben er 1 x geweest in het begin van de Corona want de Fransen mochten niet binnen toe geweldige winkel
Oldieman heeft me juist gevraagd of we nog eens samen willen gaan
Marc
 
Ben er 1x geweest maar toen viel de regen met bakken naar beneden.Ik zit te denken om nog eens in september te gaan maar eerst onze oldtimermeeting.
Marc S.
 
Ok beste vrienden nu de stress weken voorbij zijn ( voorbereidingen meeting en 50 jarige jubilee ) ben ik dan stilletjes aan het bouwen geraakt en heb al het een en ander kunnen doen

de binnenkant van de Polo , pedalen en schakel pook en ook het reservewiel



de spanbanden van het reservewiel hebben wel wat tijd gevraagd ( om terug in de gewone routine te geraken )






de decals in carbon aan de achterzijde van de kuipzetels heb ik geplaatst met een sopje van zeep dan kon ik ze goed verschuiven daarna met de föhn alles droog geblazen met ook help van decal set , er zijn nog enkele luchtbelletjes te zien maar die zouden nog verdwijnen

https://flic.kr/p/2nFrB5T

dat was het , ben nu bezig met de riemen voor de stoelen plus decals te plaatsen
Marc
 
Die ziet er al knap uit , ik volg verder en ben benieuwd naar de rest
 
Leuk om deze terug te zien! Ziet er al goed uit. Decals op de kuipzetel zitten er proper. Ik vond dit een moeilijk werkje en kreeg het absoluut niet zo strak als bij jou. Petje af!
 
wel eerlijk ? Ik had er ook schrik van en de eerste decal wou ook langs geen kanten lukken en dacht ik zoals 1/1 met een sopje en dat werkte wonderwel veel beter hoor en daarna de sol producten gebruikt en natuurlijk de föhn en achteraf de sol set laten drogen en alles trok gewoon mooi aan ben er wel tevreden over
 
Ok beste vrienden nu de stress weken voorbij zijn ( voorbereidingen meeting en 50 jarige jubilee ) ben ik dan stilletjes aan het bouwen geraakt en heb al het een en ander kunnen doen

de binnenkant van de Polo , pedalen en schakel pook en ook het reservewiel



de spanbanden van het reservewiel hebben wel wat tijd gevraagd ( om terug in de gewone routine te geraken )






de decals in carbon aan de achterzijde van de kuipzetels heb ik geplaatst met een sopje van zeep dan kon ik ze goed verschuiven daarna met de föhn alles droog geblazen met ook help van decal set , er zijn nog enkele luchtbelletjes te zien maar die zouden nog verdwijnen


dat was het , ben nu bezig met de riemen voor de stoelen plus decals te plaatsen
Marc
Hallo Marc. Ziet er zeer strak uit. Goe bezig. Willy.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan