Hoofdsponsor

1/35 The Rusty Admiral. [wip]

Hey Guy, ga je die barn afgewerkt krijgen tegen maart volgend jaar... kan je hem meebrengen naar Bornem (als je daar heen gaat natuurlijk)... ik brand om het in real live te aanschouwen!

Wat kunnen we nu nog zeggen, dat nog niet gezegd is... ?
AUWAUWAUW...sdfkkjskng daar ligt mijn kinnebakkes weeral... en ik had nog zo gevraagd om te verwittigen :laugh:

Mark

In een woord schitterend. En volgens mij een overvloed aan namen voor deze knappe dio! :D

Zeer mooi gedaan ik zie het al zo voor me,lege dozen en enkele gevuld met plaatjes uit de jaren 60' top man wat je hier neerzet....

Hola mannen, tof dat jullie meedenken aan een passende titel voor dit vehikel !

Walter, ik hoop dat ie dan echt wel klaar is, ik heb weer zoveel zin om aan andere zaken verder te werken. Maar in tussentijd beschouw ik dit soort scratchwerk als mini projectjes op zichzelf. Bornem ? Waarom niet, als ik kon zou ik alle beurzen meepakken.

Danny, ik ga er veel in stoppen, dozen zullen niet ontbreken.

Ondertussen heb ik eigenlijk geen foto's getrokken van het interieurtje (bouw).

De metalen delen werden gemetalliseerd met het fijne product welk ik van mijn vriend Interceptor heb, dan wat stofpigmenten over de hele binnenkant die met acryls van Tamiya werden ge-airbrushed. Het gordijntje en de tekening op de achterwand heb ik weggelaten omdat je er niets van ziet wegens erg donker achterin. Met het plaatsen van het transparante raampje zal dit zicht nog beperkter worden. Om er toch wat diepte in te krijgen, heb ik de voorste kleuren wat frisser gehouden door verder te polijsten, bij het metaal achterin deed ik dit minder.

Het slechte daglicht verplichtte me tot improviseren bij het fotograferen...sorry daarvoor.

3_zps98fe998b.jpg

Nu het ruitje plaatsen in de frontzijde en dan kan dit deel opgelijmd worden, daarna de boogwand rond de kast aanbrengen en alles verder detailleren...

Groetjes G.

Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit.
Gisteren tijdens een stop in een benzinestation/wegrestaurant nog zo een zien staan (met cd speler weliswaar). Heb er een foto van genomen, maar moet deze nog op de pc zetten... Zal deze hier posten vanaf ik kan ;)

Ik hoor "Jailhouse Rock" al door de luidsprekers galmen...
Way to go G...

Mark

Tof Beyond !

Buzzy, af en toe nog een valse noot maar ik blijf m'n uiterste best doen...

Mark, dat zal nog efkes duren vrees ik, pff...

En ik zou mezelf niet zijn als ik achteraf de rugplaat niet had losgemaakt om net iets meer kleur aan te brengen dan eerst het geval was (enkel duf rood).

De verf werd verwijderd en het blauw en het rood van de echte afbeelding werd indicatief geairbrushed, zonder verdere detaillering (omdat je er nog steeds amper een bal van ziet). Tevens heb ik een even indicatief rood gordijntje geplaatst, geen tijdverslindende onzichtbare tralala dus.

De gebogen plaat werd dmv. 0.3 mm plastic card gelijmd.

Op de foto zie je het frontje welk even met Blu tack werd gemonteerd (don't mind the gaps, komt goed bij het definitief verlijmen).

4_zps290bbde6.jpg

Groeten van Guy.

Laatst bewerkt:
Wordt mooier bij iedere update ;)

Je had nog een foto tegoed, bij deze:

attachment.jpg

En deze stond er ook te blinken:

attachment.jpg

:))

Waar kan ik het muntje insteken en Paradise by the dashboard light kiezen?
Zeer knap weer.

Die laatste is ook een leuke Beyond ! Zo'n Wurlitzer wil ik ook wel in de hobbykamer of living !

Ja G. Ik denk dat er wel enkelen (of meer) onder ons zo'n juweeltje in de living zouden willen...
Alleen, die prijzen... jongens toch daar koop je al bijna een klein autootje mee.
Benieuwd naar het vervolg, of op naar de kleur ?

Mark

wouw zo schoon,allemaal, we gaan hier nog veel kunnen bij leren..

Merci mannen.

Nu is het tijd geworden om de kast te detailleren, op de zijkanten heb ik alvast zes strips verlijmd die later zilverkleurig zullen worden.

Aan de boog werd ook nog wat gewerkt.

6_zps8189c020.jpg

looking nice, really nice... als je dit dan op ware grootte zou zien, denk ik dat je nog eens extra zou slikken...

Terug
Bovenaan