Hola mannen, tof dat jullie meedenken aan een passende titel voor dit vehikel !
Walter, ik hoop dat ie dan echt wel klaar is, ik heb weer zoveel zin om aan andere zaken verder te werken. Maar in tussentijd beschouw ik dit soort scratchwerk als mini projectjes op zichzelf. Bornem ? Waarom niet, als ik kon zou ik alle beurzen meepakken.
Danny, ik ga er veel in stoppen, dozen zullen niet ontbreken.
Ondertussen heb ik eigenlijk geen foto's getrokken van het interieurtje (bouw).
De metalen delen werden gemetalliseerd met het fijne product welk ik van mijn vriend Interceptor heb, dan wat stofpigmenten over de hele binnenkant die met acryls van Tamiya werden ge-airbrushed. Het gordijntje en de tekening op de achterwand heb ik weggelaten omdat je er niets van ziet wegens erg donker achterin. Met het plaatsen van het transparante raampje zal dit zicht nog beperkter worden. Om er toch wat diepte in te krijgen, heb ik de voorste kleuren wat frisser gehouden door verder te polijsten, bij het metaal achterin deed ik dit minder.
Het slechte daglicht verplichtte me tot improviseren bij het fotograferen...sorry daarvoor.
Nu het ruitje plaatsen in de frontzijde en dan kan dit deel opgelijmd worden, daarna de boogwand rond de kast aanbrengen en alles verder detailleren...
Groetjes G.