Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad zijn dit decals met een glaasje over.Heel mooi resultaat dat dashboard. De wijzerplaten en het identificatieplaatje zijn decals veronderstel ik ?
Eerst en vooral, wat een prachtige stoel is dit. Man man man, dit is topwerk.Bedankt allen voor de mooi woorden.
Vandaag beslist hoe ik de turnbuckles ga maken voor deze.
IJzerdraad 0.24
Alum tube 0.7 mm buitenmaat op 0.5 mm binnenmaat
De kabel is een mee geleverde koord van fabrikant fujix tire 100% silk
Ook was het de beurt aan de stoel die nu klaar is .
Inderdaad zijn dit decals met een glaasje over.
Bekijk bijlage 443746
Bekijk bijlage 443747
Bekijk bijlage 443748
Bekijk bijlage 443749
Een vraagje aan de kenners in deze toestellen.
Ik lees steeds over platte kabels aan de vleugels maar vind er verder niet veel over.
Weet iemand wat dit is en welk verschil het maakt met gewone kabels?.
Sommige kisten hadden inderdaad platte stalen “kabels”. Daar zat minder ‘rek’ in en ik denk dat ze daarom gebruikt werden, maar dat is een gokje.Bedankt allen voor de mooi woorden.
Vandaag beslist hoe ik de turnbuckles ga maken voor deze.
IJzerdraad 0.24
Alum tube 0.7 mm buitenmaat op 0.5 mm binnenmaat
De kabel is een mee geleverde koord van fabrikant fujix tire 100% silk
Ook was het de beurt aan de stoel die nu klaar is .
Inderdaad zijn dit decals met een glaasje over.
Bekijk bijlage 443746
Bekijk bijlage 443747
Bekijk bijlage 443748
Bekijk bijlage 443749
Een vraagje aan de kenners in deze toestellen.
Ik lees steeds over platte kabels aan de vleugels maar vind er verder niet veel over.
Weet iemand wat dit is en welk verschil het maakt met gewone kabels?.
Ik gebruik de Prym flat wire ook. Vroeger was deze verkrijgbaar bij de Veritas, en waarschijnlijk nu nog. Soms vind je deze op modelbouwbeurzen. Eens je zo een rolletje hebt kan je er jaren mee verder.Bedankt mannen.
Heb de filmpjes met aandacht bekeken Danny en de platte kabels zijn duidelijk te zien.
De uitleg over de instrumenten zijn zeer interessant waarvoor dank.
Het meevliegen in filmpje drie is best tof.
Schijnbaar is deze rigging iets wat gebruikt werd door de Engelsen onder de naam RAF Wire of (Royal aircraft factory) wire
intussen ben ik verder gaan zoeken en vond op de site van WNW een oplossing voor de wire op schaal 1/32.
WNW raad een draad aan die gebruikt wordt in breiwerk Prym 977.770 voor schaal 1/32.
Ze zijn ook beschikbaar in PE maar moeilijk werkbaar door de buig neigingen na het aanbrengen.